5 Quick Tips to Make Your Content Live Longer
Urdu Tutorials
مواد کی مارکیٹنگ لنچ پائیل کا کام ہے۔ یہ نیلے رنگ کا کالر پہنتا ہے اور کبھی کبھی گندا نیلے کالر بھی۔ بورڈ روم میں کالے ہاتھوں سے لڑکے پر غور کرنا۔ اس لئے کہ مواد کی مارکیٹنگ کرنے والوں کے لئے ہے۔ آخر ، جب آگ پر بیلچہ لگانے کے لئے اتنا کوئلہ موجود ہوتا ہے تو "سوچنے والی قیادت" کے گرد بیٹھنے کا وقت کس کے پاس ہوتا ہے؟
مجھ پر یقین کرو. میں جانتا ہوں. میں مواد مارکیٹنگ چلاتا ہوں ، اور اس کو ثابت کرنے کے ل to میرے پاس چھالے ہیں۔
اگر آپ مجھ سے اور دیگر کمپنیوں میں میرے ہم خیال افراد سے یہ پوچھیں کہ ہمارا اولین چیلینج کیا ہے تو اس کا جواب آسان ہوگا: کافی مواد تیار کرنا۔ عوام کا زیادہ سے زیادہ مطالبہ ، بشمول سوشل میڈیا کی تقسیم کی فطری نوعیت کے ساتھ ، تجارت کرنے والوں کے لئے یہ ایک وحشیانہ ون ٹو پنچ ہے۔ پیر کی توجہ کا مرکز منگل تک ایک چال سے تھوڑا سا زیادہ بن سکتا ہے۔
لیکن جیسا کہ میں نے ہائی اسکول ریسلنگ میں سیکھا ، ہر اقدام کے ل a انسداد اقدام ہے۔ ہوسکتا ہے کہ مواد کی چھوٹی نصف زندگی کو تریاق زیادہ پیدا نہ کرے ، لیکن اس کی بجائے کھپت کی کھڑکی کو آپ کے تیار کردہ مواد کے ل longer زیادہ کھلا رکھے۔ آپ کے مارکیٹنگ کے مواد کی زندگی کو بڑھانے کے لئے پانچ عملی نکات یہ ہیں۔
1. آپ کی تقسیم حیرت انگیز
یاد رکھیں ، آپ نے صرف کنٹرول پروڈکشن کا اشارہ کیا ہے۔ آپ بھی تقسیم کے مالک ہیں۔ چونکہ سوشل میڈیا مستقل حرکت پذیر ہے ، لہذا یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے کام کے سامنے آنے والوں کی زیادہ سے زیادہ تعداد کو تقسیم اور دوبارہ تقسیم کریں۔
اپنے گراہکوں ، وکالت اور امکانات کے ساتھ خصوصی بنیاد پر ایک نئے مضمون کا اشتراک کرکے شروع کریں۔ یہاں تک کہ ان تک رسائی حاصل کرنے والوں پر تھوڑی اضافی پروفائل معلومات حاصل کرنے کے ل capture آپ ایک مختصر فارم بھی شامل کرسکتے ہیں۔ انہیں کچھ دن تک استثنیٰ کی سعادت سے لطف اٹھائیں۔
پھر عوامی سطح پر جائیں۔ کچھ خیالات یہ ہیں:
سلائڈ شیئر پر وسائل پوسٹ کریں ، اور اپنے بلاگ پر موجود مواد کو ظاہر کرنے کے لئے ایمبیڈ کوڈ کا استعمال کریں۔ اب آپ ایک ہی جگہ پر ملاحظات ، اشتراکات ، پسندیدہ اور تبصروں کو ٹریک کرسکتے ہیں۔
ہر دن کچھ دن کے لئے پوسٹ پر لنک لنک۔ پھر ، اگلے ہفتے یا اس کے لئے ہر دوسرے دن میں ایک بار۔ یہ یقینی بنانے کے لئے کہ آپ دنیا بھر میں کاروباری اوقات کے دوران اشتراک کر رہے ہیں اس وقت کے لحاظ سے مختلف ہوں۔
فیس بک پر پوسٹ کریں اور اپنے مداحوں کو مشمولات کے مخصوص پہلو پر تبصرہ کرنے کی ترغیب دیں۔
کواورا اور فوکس جیسے نشانی لنکڈ گروپس پر بھی سوال و جواب کی سائٹس پر انتہائی متعلقہ سوالات کے جوابات دینے کے لئے پرت اثاثے کا استعمال کرتی ہے۔ یہاں تک کہ آپ اپنے جوابات کو اپنے سامعین کو ماخذ کے سوالات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے ٹویٹ کرسکتے ہیں۔
2. اپنی "دوبارہ تخیل" کا استعمال کریں
این ہینڈلی اور سی سی چیپ مین کے ذریعہ ، ریامائن اصطلاح کو مواد کے قواعد سے ہٹایا گیا ہے ، اور اس کا بنیادی طور پر مطلب یہ ہے کہ آپ اپنے موجودہ مواد کو پیکج کرنے کے لئے نئے طریقے تلاش کریں۔ بہت سے ایسے طریقے ہیں جن میں آپ اپنے تخلیق کردہ مواد کا دوبارہ تصور کرسکتے ہیں۔ لیکن یہ تصور خود ہی "ایک بار بہت سارے لوگوں کو پڑھیں لکھیں" کے مشمول مارکیٹنگ کے برابر ہے۔ مثال کے طور پر:
ایک مشترکہ تھیم کا اشتراک کرنے والے بلاگ پوسٹس کا ایک گروپ ہے؟ کیوں نہیں ‘ان سب کو اس عنوان پر ای بُک میں شامل کریں؟
ہوسکتا ہے کہ آپ کے پاس ای بُک ہو جو کسی خاص مضمون میں گہرائی میں کھودتا ہو؟ آپ ٹویٹس اور کلیدی ابواب میں بلاگ پوسٹ کے بطور استعمال کرنے کیلئے کلیدی خطوط کو توڑ سکتے ہیں۔
آپ کے پاس جو بھی مواد موجود ہے ، امکان یہ ہے کہ پہیے کو دوبارہ تبدیل کیے بغیر کسی اضافی پلیٹ فارم پر پیغام دینے کا ایک طریقہ پیدا کرنے کے لئے اسے توڑ یا دوبارہ گنبد کیا جاسکتا ہے ، لہذا بات کریں۔
3. اپنی کہانی کو سیریلائز کریں
اپنے بیچنے والے ، سوئچ میں ، بھائیوں کی صحت سے متعلق کسی کو بھی "روشن مقامات" ، یا چھوٹی کامیابیوں کی نشاندہی کرنے کے لئے تبدیلی کی راہ پر گامزن کرنے کی ترغیب دیتے ہیں ، اور پھر کامیابیوں کو نقل بناتے ہیں۔ اسی خیال کا اطلاق آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کے پروگرام میں بھی کیا جاسکتا ہے۔
کیا آپ نے کوئی ایسی ویڈیو ، ای بُک ، وائٹ پیپر ، انفوگرافک ، پوڈ کاسٹ ، یا ویبنر تیار کیا ہے جس نے خاص طور پر بہتر کام کیا؟ اسے دوبارہ کریں ، لیکن ایک موڑ کے ساتھ جیسے نئے عمودی بازار یا نئے آبادیاتی گروپ پر توجہ مرکوز کریں۔ پھر ایک بار اور کرو لیکن ایک مختلف موڑ کے ساتھ۔ اگلی چیز جو آپ جانتے ہو ، دعوی کیا ہے کہ اس نے ایک مواد کی سیریز بنائی ہے۔ فائدہ یہ ہے کہ آپ کو ہر بار ایک تازہ آئیڈیا لایا جانا چاہئے۔ آپ کو صرف اس پر تکرار کرنا پڑے گا جو پہلے سے موثر ثابت ہوا ہے۔
4. سالانہ بنائیں اور اپ ڈیٹ کریں
سلسلہ بندی کرنے والے مواد کی طرح ، سالانہ کامیاب ٹکڑوں کو اپ ڈیٹ کرنا آپ کی پیداوار سے زیادہ میل حاصل کرنے کا ایک اور طریقہ ہے۔ ٹکنالوجی نے بیشتر صنعتوں میں تبدیلی کی رفتار تیز کردی ہے ، لہذا ایک سال میں جو کچھ متعلقہ اور درست معلومات تھی ، ہوسکتا ہے کہ اس کی کچھ کارٹون کھو گئی ہو یا اگلی تاریخ میں بھی اس کو بالکل فرسودہ کردیا جائے۔ سالانہ اپ ڈیٹ مارکیٹرز کو مادی طور پر ایسے مواد کو بڑھانے کا ایک بہترین موقع فراہم کرتی ہے جس نے ماضی میں اپنے ناظرین کی خدمت کی۔
5. دوسروں کو مسترد کرتے ہوئے استعمال کریں
کھانے کی نقل و حرکت پر "ناک سے پونچھ" کا ایک صفحہ لیں اور تمام ورژن - یہاں تک کہ وہ جنہیں آپ نے ایک بار ضائع کر دیا ہوسکتا ہے - اپنی مشمولات کی مارکیٹنگ کی کوششوں میں استعمال کریں۔ اپنے کٹنگ روم کے فرش پر سکریپس کو شائع کرنا آپ کو آپ کے مواد کی کامیابیوں کے پیچھے کی کہانی سنانے کا موقع فراہم کرتا ہے۔
مثال کے طور پر ، جب میرے ساتھی جیسی تھامس نے انفرافکراف بنانے کے بارے میں فوربس کے لئے بلاگ کیا تو ، اس نے اپنی کہانی سنانے کے لئے کنٹینٹ گرڈ وی 2 انفوگرافک کے نو مسترد شدہ ورژن استعمال کیے۔ نو. یہ ڈیٹراٹس تھا - تیار مصنوع نہیں - جس نے اس کی کہانی کو اتنا طاقتور بنا دیا۔
یہ صرف پانچ نکات ہیں ، لیکن مجھے یقین ہے کہ
یہاں اور بھی ہیں۔ مجھے کیا یاد آرہا ہے کیا آپ کے مواد کیلئے مزید "مستقل طاقت" پیدا کرنے کے لئے کوئی اضافی تکنیک استعمال کی گئی ہے؟
0 Comments
If You Have Any Doubts, Please Let Me Know