Google Search Console Main Index Coverage Errors Ko Kaise
Talash & Fix Kare Urdu Main
گوگل سرچ کنسول میں انڈیکس کوریج کی خرابیاں کیسے ڈھونڈیں اور انھیں درست کریں
جیسا کہ آپ جانتے ہیں ، گوگل سرچ کنسول ہرایس ای او کے ٹول باکس کا لازمی حصہ ہے۔ دوسری چیزوں کے علاوہ ، گوگل سرچ کنسول آپ کی نامیاتی کارکردگی کی اطلاع دیتا ہے اور یہ کہ آپ کی سائٹ کو جب رینگتے اور انڈیکس کرتے ہیں تو وہ کیسے کام کرتے ہیں۔ مؤخر الذکر موضوع ان کی ’انڈیکس کوریج رپورٹ‘ میں شامل ہے ، جس کے بارے میں یہ مضمون سب کچھ ہے۔اس مضمون کو پڑھنے کے بعد ، اپنی SEO کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیےانڈیکس کوریج کی رپورٹ کو کس طرح فائدہ اٹھانا ہے اس کے بارے میں مستحکم سمجھنے پر غور کریں۔
How To Find & Fix Index Coverage Errors in Google Search Console
ہمارے کھودنے سے پہلے ، دریافت ، رینگنے ، اشاریہ سازی اور درجہ بندی کے بارے میں ایک مختصر پرائمر یہ ہے:
• دریافت: URL کو search کے لیے ، سرچ انجنوں کو پہلے اسے دریافت کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ مختلف طریقوں سے وہ ایسا کرسکتے ہیں ، جیسے: دوسرے صفحات (دونوں سائٹ اور آف سائٹ) کے لنک اور XML سائٹ کا نقشہ پروسیسنگ کرنا۔ یو آر ایل جو دریافت ہوئے ہیں ان کے بعد رینگنے کے لئے قطار میں لگ جاتے ہیں۔
• کرالنگ: رینگنے والے مرحلے کے دوران ، سرچ انجن URLs کی درخواست کرتے ہیں اور ان سے معلومات اکٹھا کرتے ہیں۔ یو آر ایل موصول ہونے کے بعد ، اسے اشاریہ کار کے حوالے کردیا جاتا ہے ، جو اشاریہ سازی کے عمل کو ہینڈل کرتا ہے۔
ex اشاریہ سازی: اشاریہ سازی کے دوران ، سرچ انجن کرالنگ مرحلے کے ذریعہ تیار کردہ معلومات کا احساس دلانے کی کوشش کرتے ہیں۔ کسی حد تک سیدھے سادے طور پر ، ترتیب دینے کے دوران یو آر ایل کے اختیارات اور سوالات کے لیے مطابقت کا تعین کیا جاتا ہے۔
جب یو آر ایل کی ترتیب دی جاتی ہے ، تو وہ سرچ انجن کے نتائج والے صفحات (SERPs) میں ظاہر ہوسکتے ہیں۔
یہ سب ایک منٹ کے لئے ڈوبنے دیں۔
اس کا مطلب ہے کہ آپ کے صفحات صرف SERPs میں ہی ظاہر ہوسکتے ہیں اگر آپ کے صفحات اسے آخری مرحلے میں کامیابی کے ساتھ بناتے ہیں
گوگل سرچ کونسول انڈیکس کوریج کی رپورٹ کیا ہے؟
جب گوگل آپ کی سائٹ کو رینگ رہا ہے اور اسے انڈیکس کررہا ہے ، تو وہ نتائج پر نظر رکھتا ہے اور ان کی گوگل سرچ کنسول کی انڈیکس کوریج کی رپورٹ میں رپورٹ کرتا ہے (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے)۔
آپ کی سائٹ کے داخلے اور ترتیب دینے کے عمل کی مزید تکنیکی تفصیلات کے بارے میں بنیادی رائے۔ اگر انہیں دبانے والا مسئلہ معلوم ہوتا ہے تو ، وہ نوٹیفیکیشن بھیج دیتے ہیں۔
ان کی آراء کو چار حالتوں میں درجہ بندی کیا گیا ہے۔
- درست
- انتباہ کے ساتھ درست
- خارج
- خرابی
آپ کو انڈیکس کوریج کی رپورٹ کب استعمال کرنی چاہئے؟
گوگل کا کہنا ہے کہ (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے) کہ اگر آپ کی سائٹ میں 500 سے کم صفحات ہیں ، تو آپ کو شاید انڈیکس کوریج کی رپورٹ استعمال کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس طرح کی سائٹوں کےلئے ، وہ اپنی سائٹ: آپریٹر استعمال کرنے کی تجویز کرتے ہیں۔
ہم اس سے سختی سے متفق نہیں ہیں۔
اگر گوگل سے نامیاتی ٹریفک آپ کے کاروبار کےلئے ضروری ہے تو ، آپ کو ان کی انڈیکس کوریج کی رپورٹ کو استعمال کرنے کی ضرورت ہے ، کیونکہ یہ مفصل معلومات فراہم کرتا ہے اور ان کی سائٹ کو استعمال کرنے سے کہیں زیادہ قابل اعتماد ہے۔
انڈیکس کوریج کی رپورٹ میں وضاحت کی گئی ہے
مذکورہ اسکرین شاٹ کافی بڑی تکنیکی سائٹ سے ہے جس میں بہت سارے دلچسپ تکنیکی چیلنجز ہیں۔
ان اقدامات پر عمل کرکے اپنی انڈیکس کوریج کی خود کی رپورٹ تلاش کریں:
- گوگل سرچ کنسول پر لاگ ان کریں۔
- کسی پراپرٹی کا انتخاب کریں۔
- بائیں نیویگیشن میں انڈیکس کے تحت کوریج پر کلک کریں۔
انڈیکس کوریج کی رپورٹ میں چار درجات کے زمرے میں فرق ہے:
1. درست: ایسے صفحات جو اشاریہ سازی کیئے گئے ہیں۔
2. انتباہات کے ساتھ درست: ایسے صفحات جن کی ترتیب ترتیب دی گئی ہے ، لیکن جس میں کچھ ایسے امور شامل ہیں جن پر آپ دیکھنا چاہتے ہیں۔
خارج نہیں: ایسے صفحات جن کی اشاریہ بندی نہیں کی گئی تھی کیونکہ سرچ انجنوں نے واضح اشارے چن لیے تھے جنہیں ان کی اشاریہ نہیں لگانی چاہئے۔
خرابی: ایسے صفحات جن کی کسی وجہ سے فہرست نہیں بنائی جاسکتی ہے۔
ہر درجہ ایک یا ایک سے زیادہ اقسام پر مشتمل ہوتا ہے۔ ذیل میں ، ہم وضاحت کریں گے کہ ہر قسم کا کیا مطلب ہے ، چاہے کارروائی کی ضرورت ہے ، اور اگر ایسا ہے تو ، کیا کرنا ہے۔
درست URL
جیسا کہ اوپر ذکر کیا گیا ہے ، "درست یو آر ایل" ایسے صفحات ہیں جن کی ترتیب ترتیب دی گئی ہے۔ درج ذیل دو اقسام "درست" حیثیت میں آتی ہیں۔
- پیش اور ترتیب دیا
- انڈکسڈ ، سائٹ میپ میں جمع نہیں کیا گیا
پیش اور ترتیب دیئے گئے
یہ یو آر ایل ایک XML سائٹ کا نقشہ کے ذریعہ جمع کروائے گئے تھے اور بعد میں ترتیب دیئے گئے تھے۔
کارروائی کی ضرورت ہے: کوئی نہیں۔
فہرست کردہ ، سائٹ کا نقشہ میں جمع نہیں کیا گیا
یہ یو آر ایل ایک XML سائٹ کا نقشہ کے ذریعہ جمع نہیں کروائے گئے تھے ، لیکن گوگل نے ان کو بہرحال ڈھونڈ لیا اور ترتیب دیا۔
کارروائی کی ضرورت ہے: تصدیق کریں کہ آیا ان URLs کی ترتیب دینے کی ضرورت ہے ، اور اگر ایسا ہے تو انہیں اپنے XML سائٹ میپ میں شامل کریں۔ اگر نہیں تو ، یقینی بنائیں کہ آپ روبوٹس نمبر انڈیکس ہدایت پر عملدرآمد کرتے ہیں اور اختیاری طور پر انہیں اپنے روبوٹس ڈاٹ ٹی ٹی ایس میں خارج کردیتے ہیں اگر وہ کرال بجٹ کے مسائل کا سبب بن سکتے ہیں۔
انتباہ والے درست URL
"انتباہات کے ساتھ درست" حیثیت میں صرف دو اقسام ہیں:
- . "فہرست کردہ ، اگرچہ روبوٹ ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود ہے"
- "مشمولات کے بغیر ترتیب دیئے گئے"
فہرست کردہ ، اگرچہ روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود ہے
گوگل نے ان یو آر ایل کو ترتیب دیا ہے ، لیکن وہ آپ کی روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی فائل کے ذریعہ مسدود کردیئے گئے ہیں۔ عام طور پر ، گوگل نے ان یو آر ایل کی اشاریہ آرائش نہیں کی ہوگی ، لیکن بظاہر ان کو ان یو آر ایل سے لنک مل گیا ہے اور یوں آگے بڑھ کر ان کو بہرحال انڈیکس کردیا گیا ہے۔ امکان ہے کہ دکھائے جانے والے ٹکڑوں سبوپٹمل ہیں۔
براہ کرم نوٹ کریں کہ اس جائزے میں یو آر ایل بھی شامل ہیں جو XML سائٹ میپ کے ذریعے جنوری 2021 کے بعد جمع کرائے گئے تھے (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے)۔
کارروائی کی ضرورت ہے: ان یو آر ایل کا جائزہ لیں ، اپنے روبوٹ ڈاٹ ٹی ٹی ایس کو اپ ڈیٹ کریں ، اور ممکنہ طور پر روبوٹ نمبر انڈیکس ہدایات کا اطلاق کریں۔
بغیر مواد کے اشاریہ ساز
گوگل نے ان یو آر ایل کو ترتیب دیا ہے ، لیکن گوگل ان پر کوئی مواد نہیں پایا۔ اس کی ممکنہ وجوہات یہ ہوسکتی ہیں۔
- کلوکنگ (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
- گوگل صفحہ پیش نہیں کرسکتا ، کیونکہ انہیں روکا گیا تھا اور مثال کے طور پر ایک HTTP اسٹیٹس کوڈ 403 موصول ہوا تھا۔
- مواد اس شکل میں ہے جس میں گوگل اشاریہ نہیں کرتا ہے
- . ایک خالی صفحہ شائع ہوا تھا۔
یہ یو آر ایل گوگل کیلئے قابل رسائ ہیں کیوں کہ ان کی درخواست کرنے پر ، گوگل کو 401 HTTP جواب ملا ، مطلب یہ ہے کہ وہ URLs تک رسائی کے مجاز نہیں تھے۔ آپ کو عام طور پر یہ اسٹیجنگ ماحول کے لئے نظر آئے گا ، جو HTTP توثیق کا استعمال کرتے ہوئے دنیا کے لئے ناقابل رسائی بنا دیا جاتا ہے۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس جائزہ میں درج افراد میں کوئی اہم URL موجود نہیں ہے۔ اگر وہاں موجود ہیں تو ، آپ کو اس کی تفتیش کرنے کی ضرورت ہے کہ کیوں ، کیوں کہ یہ سنگین SEO کا مسئلہ ہوگا۔ اگر آپ کا اسٹیجنگ ماحول درج ہے تو ، تحقیق کریں کہ گوگل نے اسے کیسے پایا ، اور اس سے متعلق کوئی حوالہ جات ہٹا دیں۔ یاد رکھیں ، داخلی اور خارجی رابطے ہی اس کی وجہ ہوسکتے ہیں۔ اگر سرچ انجن ان کو تلاش کرسکتے ہیں تو ، امکان ہے کہ زائرین بھی مل پائیں۔
ان یو آر ایل کی اشاریہ آرائی نہیں کی گئی تھی کیونکہ ان کی درخواست کرتے وقت گوگل کو "کرال کی بےعیبیت" کا سامنا کرنا پڑا۔ کرال کی بے ضابطگیوں کا مطلب یہ ہوسکتا ہے کہ انہیں 4XX اور 5xx رینج میں رسپانس کوڈ موصول ہوئے جو انڈیکس کوریج رپورٹ میں اپنی نوعیت کے ساتھ درج نہیں ہیں۔
کارروائی کی ضرورت: URL کے معائنہ کے آلے کا استعمال کرتے ہوئے کچھ یو آر ایل لانے کی کوشش کریں تاکہ یہ دیکھیں کہ آیا آپ اس مسئلے کو نقل بنا سکتے ہیں۔ اگر آپ کر سکتے ہیں تو ، تحقیقات کریں کہ کیا ہو رہا ہے۔ اگر آپ کو کوئی مسئلہ نہیں مل پایا اور سب کچھ ٹھیک کام کر رہا ہے تو ، اس پر نگاہ رکھیں ، کیونکہ یہ محض ایک عارضی مسئلہ ہوسکتا ہے۔
SEO امور کی اگلی سطح کی ڈیبگنگ
درخواست ہیڈر اور رسپانس ہیڈر سنیپ شاٹس کا استعمال کرتے ہوئے کرال کی عدم تضادات کو ڈیبگ کرنے کے لئے کنٹینٹ کنگ کا استعمال کریں۔
ڈومین
کرالڈ - فی الحال انڈیکس نہیں ہے
یہ یو آر ایل گوگل کے ذریعہ کرال کیے گئے تھے ، لیکن اس کی ترتیب (ابھی تک) نہیں دی گئی ہے۔ ممکنہ وجوہات کیوں کہ یو آر ایل میں اس قسم کی ہوسکتی ہے۔
1. یو آر ایل حال ہی میں کرال ہوا تھا ، اور ابھی بھی ترتیب دینے کی وجہ ہے۔
2. گوگل یو آر ایل کے بارے میں جانتا ہے ، لیکن اسے انڈیکس کرنے کے ل enough اتنا اہم نہیں پایا ہے۔ مثال کے طور پر اس کے اندرونی لنکس ، ڈپلیکیٹ مشمولات یا پتلی مواد کے کچھ نہیں ہیں۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس جائزہ والے میں اہم URL نہیں ہیں۔ اگر آپ کو اہم یو آر ایل ملتے ہیں تو چیک کریں کہ وہ کب چل رہے تھے۔ اگر یہ بہت ہی حالیہ ہے ، اور آپ جانتے ہو کہ اس یو آر ایل کے اشاریہ سازی کے ل links کافی اندرونی روابط ہیں ، تو امکان ہے کہ جلد ہی واقع ہوگا۔
دریافت کیا گیا - فی الحال اشاریہ سازی نہیں ہے
یہ یو آر ایل گوگل کے ذریعہ پائے گئے تھے لیکن ابھی تک ان کو کرال نہیں کیا گیا. لہذا انڈیکس کیا گیا ہے۔ گوگل ان کے بارے میں جانتا ہے ، اور وہ رینگنے کے لئے قطار میں کھڑے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہوسکتی ہے کہ گوگل نے ان یو آر ایل کی درخواست کی ہے اور اس میں کامیاب نہیں ہوسکا کیونکہ سائٹ زیادہ لوڈ ہوچکی تھی ، یا اس وجہ سے کہ ابھی تک ان کو رینگنے میں آسانی نہیں ہوئی ہے۔
کارروائی کی ضرورت: اس پر دھیان رکھیں۔ اگر یو آر ایل کی تعداد بڑھ جاتی ہے تو ، آپ کو کرال بجٹ کے مسائل درپیش ہوں گے: آپ کی سائٹ اس پر زیادہ توجہ دینے کا مطالبہ کررہی ہے کہ گوگل اس پر خرچ کرنا چاہتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہوسکتی ہے کہ آپ کی سائٹ پر اتنا اختیار نہیں ہے یا وہ بہت سست ہے یا اکثر دستیاب نہیں ہے۔
مناسب کینونیکل ٹیگ والا متبادل صفحہ
یہ یو آر ایل دوسرے یو آر ایل کے نقول ہیں ، اور مناسب طریقے سے یو آر ایل کے ترجیحی ورژن کے مطابق ہیں۔
کارروائی کی ضرورت ہے: کوئی نہیں۔
صفحہ ہٹانے کے آلے کے ذریعہ مسدود ہے
یو آر ایل ہٹانے کی درخواست کی وجہ سے یہ یو آر ایل فی الحال گوگل کے تلاش کے نتائج میں نہیں دکھائے گئے ہیں۔ جب یو آر ایل کو اس طرح چھپایا جاتا ہے تو ، وہ Google کے تلاش کے نتائج سے 90 دن تک پوشیدہ رہتے ہیں۔ اس مدت کے بعد ، گوگل ان یو آر ایل کو سطح پر واپس لا سکتا ہے۔
یو آر ایل کو ہٹانے کی درخواست (ایک نئے ٹیب میں کھلتی ہے) کی خصوصیت صرف یو آر ایل کو چھپانے کے لئے فوری ، عارضی اقدام کے طور پر استعمال کی جانی چاہئے۔ ہم ہمیشہ ان یو آر ایل کو دوبارہ آنے سے روکنے کے لئے اضافی اقدامات کرنے کی تجویز کرتے ہیں۔
کارروائی کی ضرورت ہے: گوگل کو واضح اشارہ بھیجیں کہ وہ ان یو آر ایل کو روبوٹ نمبر انڈیکس ہدایت کے ذریعہ انڈیکس نہیں کریں اور یہ یقینی بنائیں کہ 90 دنوں کی میعاد ختم ہونے سے پہلے ہی یہ یو آر ایل دوبارہ تشکیل پائے۔
روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود ہے
یہ یو آر ایل سائٹ کی روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی فائل کی وجہ سے مسدود ہیں اور گوگل کے ذریعہ اس کی ترتیب نہیں دی گئی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ گوگل کو اتنے مضبوط سگنل نہیں ملے ہیں کہ ان یو آر ایل کی اشاریہ کی ضمانت دے سکے۔ اگر ان کے پاس ہوتا تو ، URLs کو "فہرست میں ، اگرچہ روبوٹ ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود کردیا گیا ہے" کے تحت درج کیا جائے گا۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس جائزہ میں درج افراد میں کوئی اہم URL موجود نہیں ہے۔
ممنوع رسائی کی وجہ سے مسدود (403)
گوگل کو ان یو آر ایل تک رسائی کی اجازت نہیں تھی اور 403 HTTP رسپانس کوڈ موصول ہوا۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اس بات کو یقینی بنائیں کہ گوگل (اور دوسرے سرچ انجنوں) کو جس URL کے ساتھ آپ درجہ بندی کرنا چاہتے ہیں ان تک محدود پابندی نہیں ہے۔ اگر آپ جس یو آر ایل کے ساتھ درجہ بندی نہیں کرنا چاہتے ہیں ان کو اس مسئلے کی قسم کے تحت درج کیا گیا ہے ، تو بہتر ہے کہ صرف نو انڈیکس ہدایت (صرف HTML ذریعہ یا HTTP ہیڈر میں) کا اطلاق کریں۔
دیگر 4xx ایشو کی وجہ سے مسدود ہے
گوگل ان یو آر ایل تک رسائی حاصل نہیں کرسکا کیونکہ انہیں 401 ، 403 اور 404 کے علاوہ 4xx ردعمل کوڈ موصول ہوئے تھے۔ یہ خرابی والے یو آر ایل کے ساتھ ہوسکتا ہے ، مثال کے طور پر ، یہ کبھی کبھی 400 جوابی کوڈ کو واپس کردیتے ہیں۔
کارروائی کی ضرورت: یہ دیکھنے کے لئے کہ آپ اس طرز عمل کو نقل کرسکتے ہیں تو URL انسپیکشن ٹول کا استعمال کرتے ہوئے ان یو آر ایل کو بازیافت کرنے کی کوشش کریں۔ اگر یہ یو آر ایل آپ کے لئے اہم ہیں ، تو تحقیقات کریں کہ کیا ہو رہا ہے ، اس مسئلے کو ٹھیک کریں اور یو آر ایل کو اپنے XML سائٹ میپ میں شامل کریں۔ اگر آپ ان یو آر ایل کے ساتھ درجہ بندی نہیں کرنا چاہتے ہیں تو صرف اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ان سے متعلق کسی بھی حوالہ کو ہٹا دیں۔
کرال بے عیب
صارف کے منتخب کردہ روایتی بغیر ڈپلیکیٹ
یہ یو آر ایل گوگل کے مطابق نقول ہیں۔ وہ یو آر ایل کے ترجیحی ورژن سے مطابقت نہیں رکھتے ہیں ، اور گوگل سمجھتا ہے کہ یہ یو آر ایل پسندیدہ ترجیحی ورژن نہیں ہیں۔ لہذا ، انہوں نے ان یو آر ایل کو اپنے انڈیکس سے خارج کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔
اکثر اوقات ، آپ کو پی ڈی ایف فائلیں ملیں گی جو ان یو آر ایل کے درمیان دوسرے پی ڈی ایف کے 100٪ نقول ہیں۔
کارروائی کی ضرورت ہے: URL کے ترجیحی ورژن میں کینونیکل URL شامل کریں جیسے مثال کے طور پر مصنوع کا تفصیل والا صفحہ۔ اگر ان یو آر ایل کو بالکل بھی ترتیب دینے کی ضرورت نہیں ہے تو ، میٹا روبوٹ ٹیگ یا ایکس روبوٹس-ٹیگ ایچ ٹی ٹی پی ہیڈر کے ذریعہ نو انڈیکس ہدایت کو لاگو کرنا یقینی بنائیں۔ جب آپ یو آر ایل انسپیکشن ٹول استعمال کر رہے ہیں تو ، گوگل آپ کو یو آر ایل کا معمولی ورژن بھی دکھا سکتا ہے۔
ڈپلیکیٹ ، گوگل نے صارف سے مختلف کیننیکل کا انتخاب کیا
گوگل نے یہ یو آر ایل خود ہی ڈھونڈ لیا اور انہیں نقول سمجھا۔ اگرچہ آپ نے انہیں اپنے پسندیدہ URL میں کینونائز کیا ، Google اس کو نظرانداز کرنے اور ایک مختلف روایتی لاگو کرنے کا انتخاب کرتا ہے۔
آپ کو اکثر یہ معلوم ہوگا کہ گوگل کثیر لسانی سائٹوں پر مختلف کینونیکلز کا انتخاب کرتا ہے جس میں انتہائی ملتے جلتے صفحات اور پتلے مواد موجود ہیں۔
کارروائی کی ضرورت: URL کے معائنے کے آلے کو استعمال کرنے کے ل Google یہ جاننے کے ل Google کہ Google نے کس URL کو ترجیحی URL کے بطور منتخب کیا ہے اور دیکھیں کہ آیا اس سے زیادہ معنی ملتی ہیں۔ مثال کے طور پر ، یہ ممکن ہے کہ گوگل نے ایک مختلف نوعیت کا انتخاب کیا ہے کیونکہ اس کے زیادہ لنکس اور / یا زیادہ مواد موجود ہے۔
ڈپلیکیٹ ، جمع کرائے گئے یو آر ایل کا نام منتخب نہیں کیا گیا ہے
آپ نے یہ URL ایک XML سائٹ کا نقشہ کے ذریعے جمع کروائے ہیں ، لیکن ان کے پاس عمومی URL سیٹ نہیں ہے۔ گوگل ان یو آر ایل کو دوسرے یو آر ایل کے ڈپلیکیٹ پر غور کرتا ہے ، اور لہذا ان یو آر ایل کو گوگل کے منتخب کردہ کینونیکل یو آر ایل کے ذریعہ کیننیکلائز کرنے کا انتخاب کیا ہے۔
براہ کرم نوٹ کریں کہ یہ قسم ڈپلیکیٹ ٹائپ سے بہت ملتی جلتی ہے ، گوگل نے صارف سے مختلف کیننیکل کا انتخاب کیا ، لیکن دو طرح سے مختلف ہے:
- آپ نے واضح طور پر گوگل سے ان پیجز کو انڈیکس کرنے کے لئے کہا ہے۔
- آپ نے کنونیکل یو آر ایل کی وضاحت نہیں کی ہے۔
- کارروائی کی ضرورت ہے: مناسب عمومی یو آر ایل شامل کریں جو URL کے ترجیحی ورژن کی طرف اشارہ کریں۔
- "noindex" ٹیگ کے ذریعہ خارج کر دیا گیا
ان یو آر ایل کو گوگل نے انڈیکس نہیں کیا ہے کیونکہ نو انڈکس ہدایت (یا تو HTML ذریعہ یا HTTP ہیڈر میں) ہے۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس جائزہ میں درج URL میں اہم URL موجود نہیں ہیں۔ اگر آپ کو اہم یو آر ایل ملتے ہیں تو ، نائنڈیکس ہدایت کو ہٹا دیں اور اشاریہ سازی کی درخواست کرنے کے لئے یو آر ایل انسپیکشن ٹول استعمال کریں۔ دو بار چیک کریں کہ آیا ان صفحات کی طرف اشارہ کرنے والے کوئی داخلی رابطے ہیں ، کیوں کہ آپ نہیں چاہتے ہیں کہ یہ نمبر والے صفحات عوامی طور پر دستیاب ہوں۔
براہ کرم نوٹ کریں کہ ، اگر آپ صفحات کو ناقابل رسائی بنانا چاہتے ہیں تو ، اس کے بارے میں جانے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ HTTP توثیق کو نافذ کیا جائے۔
کرس لانگ
جب "noindex" ٹیگ کے ذریعہ خارج شدہ "حصے کو چیک کرتے ہو تو ، نہ صرف اس بات کو یقینی بنانا ضروری ہے کہ اہم صفحات شامل نہ ہوں بلکہ یہ بھی کہ کم معیار کے صفحات شامل ہوں۔
اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ کی سائٹ بہت زیادہ مواد تیار کرتی ہے جس میں "noindex" ٹیگ ہونا چاہئے تو ، اس بات کو یقینی بنانے کےلئے چیک کریں کہ اس رپورٹ میں یہ شامل ہے۔
لنکڈ (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے) کرس لانگ ، سینئر SEO مینیجر ، گو فش ڈیجیٹل (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
نہیں ملا (404)
یہ یو آر ایل کسی XML سائٹ میپ میں شامل نہیں تھے ، لیکن گوگل نے انہیں کسی نہ کسی طرح ڈھونڈ لیا اور ان کا اشارہ نہیں کرسکتا کیونکہ انہوں نے HTTP کا درجہ کوڈ 404 واپس کردیا ہے۔ ممکن ہے کہ گوگل نے یہ URLs کو دوسری سائٹوں کے ذریعہ تلاش کیا ہو ، یا یہ کہ ماضی میں یہ URLs موجود تھے۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس جائزہ میں درج URL میں اہم URL موجود نہیں ہیں۔ اگر آپ کو اہم یو آر ایل ملتے ہیں تو ، ان یو آر ایل پر موجود مواد کو بحال کریں یا 301 یو آر ایل کو انتہائی متعلقہ متبادل پر بھیج دیں۔ اگر آپ کسی انتہائی متعلقہ متبادل کی طرف رجوع نہیں کرتے ہیں تو ، ممکن ہے کہ یہ URL نرم 404 کے طور پر دیکھا جائے۔
قانونی شکایت کی وجہ سے صفحہ ہٹا دیا گیا
یہ یو آر ایل ایک قانونی شکایت کی وجہ سے گوگل کے انڈیکس سے ہٹا دیئے گئے تھے۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اس جائزہ میں درج ہر یو آر ایل سے واقف ہیں ، کیوں کہ کسی بدعنوانی کا شکار شخص آپ کے یو آر ایل کو گوگل کے انڈیکس سے ہٹانے کی درخواست کرسکتا ہے۔
ری ڈائریکٹ والا صفحہ
یہ یو آر ایل ری ڈائریکٹ ہو رہے ہیں ، اور لہذا گوگل کے ذریعہ اس کی ترتیب نہیں دی گئی ہے۔
کارروائی کی ضرورت ہے: کوئی نہیں۔
پرو ٹپ
جب آپ کسی ویب سائٹ کی منتقلی میں شامل ہوتے ہیں تو ، ری ڈائریکٹ پلان بنانے کے دوران صفحات کو ری ڈائریکٹ کرنے کا یہ جائزہ کارآمد ہوتا ہے۔
- Blocked due to access is forbidden (403)
- Blocked due to other 4xx issues
- Blocked due to unauthorized request (401)
- Crawl anomaly
- Alternative page with proper canonical tag
- Blocked by page removal tool
- Blocked by robots.txt
- Excluded by ‘noindex’ tag
- Not found (404)
- Page removed because of legal complaint
- Page with redirect
- Soft 404
- Crawled - currently not indexed
- Discovered - currently not indexed
- Duplicate without user-selected canonical
- Duplicate, Google chose different canonical than user
- Duplicate, submitted URL not selected as canonical
نرم 404
ان یو آر ایل کو نرم 404 جوابات سمجھے جاتے ہیں ، اس کا مطلب یہ ہے کہ یو آر ایل کسی HTTP اسٹیٹس کوڈ 404 کو نہیں لوٹاتے ہیں لیکن مواد یہ تاثر دیتا ہے کہ یہ درحقیقت ایک 404 صفحہ ہے ، مثال کے طور پر "پیج نہیں ڈھونڈ سکتا" پیغام دکھا کر۔ متبادل کے طور پر ، یہ غلطیاں ان صفحات کی طرف اشارہ کرنے والے ری ڈائریکٹس کا نتیجہ ہوسکتی ہیں جنہیں گوگل کے ذریعہ مناسب نہیں سمجھا جاتا ہے۔ مثال کے طور پر ایک مصنوع کا تفصیل سے صفحہ لیں جو اس کے زمرے کے صفحات ، یا یہاں تک کہ ہوم پیج پر بھیجا گیا ہے۔
کارروائی کی ضرورت ہے: اگر یہ یو آر ایل 404 اصلی ہیں تو ، یقینی بنائیں کہ وہ مناسب 404 HTTP اسٹیٹس کوڈ کو لوٹاتے ہیں۔ اگر وہ بالکل بھی 404 نہیں ہیں ، تو یقینی بنائیں کہ مواد اس کی عکاسی کرتا ہے۔
Error URLs
- Server error (5xx)
- Submitted URL blocked by robots.txt
- Redirect error
- Submitted URL blocked due to other 4xx issue
- Submitted URL has crawl issue
- Submitted URL marked ‘noindex’
- Submitted URL not found (404)
- Submitted URL seems to be a Soft 404
- Submitted URL returned 403
- Submitted URL returns unauthorized request (401)
0 Comments
If You Have Any Doubts, Please Let Me Know