Google Search Console URL Inspection Tool ki Wazahat Kia Hai

Google Search Console URL Inspection Tool ki Wazahat 

گوگل سرچ کنسول یو آر ایل انسپیکشن ٹول کی مکمل وضاحت کیا ہے اردو میں


ہر SEO کے پاس اپنے SEO ٹول باکس میں مختصر طور پر گوگل سرچ کنسول ، یا "GSC" ہونا چاہئے ، کیونکہ یہ انھیں ضروری معلومات فراہم کرتا ہے کہ ان کی ویب سائٹ گوگل کے نامیاتی تلاش کے نتائج میں کیسی کارکردگی کا مظاہرہ کررہی ہے۔ اگر آپ کو ابھی تک جی ایس سی میں اپنی سائٹ کی جانچ پڑتال ہو رہی ہے تو ، ابھی کریں!


اس مضمون میں ، اس کی بنیادی خصوصیات میں سے ایک - یو آر ایل معائنہ کا آلہ - اور اس کی وضاحت کریں کہ آپ اپنی SEO کھیل کو بہتر بنانے کے ل its اس کی بصیرت اور خصوصیات سے کیسے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔


یو آر ایل انسپیکشن ٹول کیا ہے؟

یو آر ایل انسپیکشن ٹول آپ کو بصیرت فراہم کرکے آپ کی سائٹ پر SEO کے مسائل کی تشخیص کرنے کے قابل بناتا ہے جس سے یہ معلوم ہوتا ہے کہ گوگل آپ کے یو آر ایل کے قابل رسا اور اشاریتا کے بارے میں فائل میں کیا معلومات رکھتا ہے ، اور آپ کو یو آر ایل کو رواں دواں رہنے دے کر۔


یہ آلہ خاص طور پر ویب صفحات کے معائنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے - فائلوں کی دوسری اقسام جیسے پی ڈی ایف ، تصاویر اور ویڈیوز۔


SEO کے معاملات کی تشخیص اور فکسنگ کے لئے گوگل سرچ کنسول میں یو آر ایل انسپیکشن ٹول اور انڈیکس کوریج کی رپورٹ سب سے مددگار خصوصیات ہیں۔

یو آر ایل انسپیکشن ٹول کیسے کام کرتا ہے؟


اپنے ایک مضمون پر یو آر ایل انسپیکشن ٹول چلائیں اور نتائج کو دیکھیں۔

Google Search Console URL Inspection Tool ki Mukamal Wazahat Kia Hai


قدم بہ قدم کون سا قدم دیکھنا بہتر ہے اس کی وضاحت:


گوگل کی حیثیت پر اس مضمون کی موجودگی یو آر ایل گوگل پر ہے - اس کا مطلب ہے کہ یہ گوگل سرچ میں ظاہر ہوسکتا ہے۔ یہ وہی ہے جو آپ دیکھنا چاہتے ہیں!

کرنل صفحہ دیکھیں ، آپ آرٹیکل کی درخواست کرنے کے بعد گوگل کو موصول ہونے والا HTML جواب دیکھنے کے ساتھ ساتھ مزید تکنیکی تفصیلات کے ساتھ ، جیسے HTTP رسپانس کوڈ موصول ہوا تھا۔

دائیں طرف ، آپ کو درخواست کی درخواست کی فہرست کا بٹن نظر آتا ہے ، جس کا استعمال آپ گوگل کو اپنے یو آر ایل کو دوبارہ کرال کرنے اور دوبارہ انڈیکس کرنے کے ل. استعمال کرسکتے ہیں۔

کوریج کے تحت ، بہتر بنانے کے بارے میں مزید تفصیلی معلومات تلاش کریں کہ آیا گوگل یو آر ایل کو صحیح طریقے سے کرال اور انڈیکس کرنے میں کامیاب تھا۔ ہمارے معاملے میں ، یہ عرض کیا اور ترتیب دیا ہوا ہے ، یعنی ہم نے اپنے XML سائٹ کا نقشہ کے ذریعہ یو آر ایل جمع کرایا ، اور اس کے بعد اس کا اشاریہ دیا گیا۔

افزودگی کے تحت ، Google نے اطلاع دی ہے کہ آیا اس کو کسی بھی موبائل پریوستیت کے مسائل کا سامنا کرنا پڑا ، اسکیما مارک اپ کیا ملا ، اور کیا یہ درست ہے۔ ہمارے معاملے میں ، یہ سب اچھا لگ رہا ہے اور ہم جس کی توقع کر رہے ہیں اس سے میل کھاتا ہے۔

ٹیسٹ براہ راست یو آر ایل کی خصوصیت آپ کو اس یو آر ایل پر براہ راست ٹیسٹ چلانے دیتی ہے۔ اگر آپ اصلاحات یا تبدیلیوں کو درست کرنا چاہتے ہیں تو یہ خصوصیت مفید ہے۔


Urdu Blogger Tip

یاد رکھیں کہ URL کے انسپیکشن ٹول میں پائی جانے والی معلومات آخری وقت کی ہے جب گوگل نے آپ کے یو آر ایل کو انڈیکس کرنے کی کوشش کی تھی۔ URL کی موجودہ صورتحال کو جانچنے کے لئے ٹیسٹ لائیو URL کی خصوصیت استعمال کریں۔


خود اپنے یو آر ایل کے لئے اوپر کی سکرین پر جانے کے لئے ، ان مراحل سے گزریں:

URL Inspection Tool

1. Presence on Google  گوگل پر موجودگی

Presence on Google




جیسا کہ اوپر اسکرین شاٹ میں بیان کیا گیا ہے ، URL کی "موجودگی کی حیثیت" کے ساتھ آغاز کو بہتر بنانا۔ وہاں ، آپ مندرجہ ذیل شرائط کا مقابلہ کرسکتے ہیں۔

  • URL is on Google
  • URL is on Google but has issues
  • URL is not on Google
  • URL is not on Google: Indexing errors
  • URL is an alternate version
یو آر ایل گوگل پر ہے
یہ حیثیت مندرجہ ذیل وضاحت کے ساتھ ہے:

"یہ گوگل کے تلاش کے نتائج میں (اگر دستی کارروائی یا ہٹانے کی درخواست کے تابع نہیں ہے) میں تمام متعلقہ اضافے کے ساتھ ظاہر ہوسکتا ہے۔"

اس کا مطلب کیاہے
یہ وہ حیثیت ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ آیا آپ کے URL کے ساتھ سب کچھ ٹھیک ہے یا نہیں۔

اور جب تک کہ آپ کو دستی کارروائی ("دستی گوگل جرمانہ") نہیں مل جاتا یا ہٹانے کی درخواست پیش نہیں کی جاتی ہے ، یہ یو آر ایل اپنی تمام تر افزائش کے ساتھ گوگل کے تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوسکتا ہے۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ اگرچہ آپ کے یو آر ایل کو کسی بھی چیز کی درجہ بندی ہے۔ اس کا مطلب صرف یہ ہے کہ اسے بغیر کسی دشواری کے کرال اور ترتیب دیا گیا ہے اور درجہ بندی کے اہل ہے۔ یہ معلوم کرنے کے لئے کہ آیا آپ کا یو آر ایل درجہ بند ہے ، ان مراحل پر عمل کریں۔

کارروائی کی ضرورت
اس حیثیت کے ساتھ ، عام طور پر ، کسی کارروائی کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ اگر یو آر ایل کو درجہ بندی سمجھا جاتا ہے: مواد کو موافقت دیں ، مزید داخلی روابط شامل کریں ، اور اس کی کارکردگی کو بہتر بنانے کےلئے بیک لنکس حاصل کریں۔

URL is on Google but has issues یو آر ایل گوگل پر ہے ، لیکن اس میں مسائل ہیں


یہ حیثیت مندرجہ ذیل وضاحت کے ساتھ ہے:

"یہ گوگل کے تلاش کے نتائج میں (اگر دستی کارروائی یا ہٹانے کی درخواست کے تابع نہیں ہے) تمام متعلقہ اضافے کے ساتھ ظاہر ہوسکتا ہے۔ تاہم ، کچھ معاملات اسے تمام تر افزائش کے اہل ہونے سے روکتے ہیں۔ "

اس کا مطلب کیاہے
آپ کا یو آر ایل کرال اور ترتیب دیا گیا تھا ، لیکن گوگل کو اس کی افزائش کے معاملات دریافت ہوئے ہیں۔ وہ ٹھیک یا جزوی طور پر ظاہر کرسکتے ہیں ، یا بالکل نہیں - یہ انحصار کے معاملات پر منحصر ہے۔

مثال کے طور پر ، گوگل جاب پوسٹنگ اسکیما کے ساتھ تجویز کردہ فیلڈز کے گم ہونے کے ل a ایک انتباہ دینے میں تیزی سے کام کرتا ہے ، اور اس کے باوجود اس میں اضافہ ٹھیک ٹھیک دکھائے گا۔

یہاں ایک بار پھر ، جب تک کہ آپ کو دستی کارروائی نہ ہو یا ہٹانے کی درخواست پیش نہ کی جائے ، یہ یو آر ایل گوگل کے تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوسکتا ہے (لیکن اس کی درجہ بندی نہیں ہوسکتی ہے)۔

کارروائی کی ضرورت
اس بات کی تحقیقات کریں کہ گوگل نے URL کی اضافہ سے کیا مسئلہ درپیش ہے اور اگر ضرورت ہو تو ان کو ٹھیک کریں۔ اگر وہ صرف انتباہات ہیں جو دراصل آپ کی افزائشوں کی مرئیت پر اثرانداز ہوتی ہیں تو آپ انہیں چھوڑ سکتے ہیں۔

اگر آپ کو کسی چیز کو ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے تو ، اس کے بعد ٹیسٹ لائحہ یو آر ایل کا استعمال کریں تاکہ آپ کی اصلاحات درست تھیں۔

یو آر ایل گوگل پر نہیں ہےURL is not on Google


یہ حیثیت مندرجہ ذیل وضاحت کے ساتھ ہے:

"یہ صفحہ اشاریہ میں نہیں ہے ، لیکن کسی غلطی کی وجہ سے نہیں ہے۔" اس کی ترتیب کیوں دی جاتی ہے یہ جاننے کے لئے نیچے دی گئی تفصیلات دیکھیں۔ "

اس کا مطلب کیاہے
آپ کا URL گوگل کے ذریعہ کرال کیا گیا تھا ، لیکن اشاریہ سازی کے دوران ، اس کا انتظار کیا گیا کہ شاید اس کا تخمینہ لگانا آپ کا ارادہ نہیں تھا۔ یہ کیوں سوچتے ہیں اس کی عمومی وجوہات یہ ہیں: یہ آپ کے روبوٹس ڈاٹ ٹی ٹی ایس میں منع نہیں کیا گیا تھا ، HTTP مصنف کے پیچھے تھا یا کوئی نائنڈیکس ہدایت تھا۔


بنیادی بات یہ ہے کہ یہ URL گوگل کے تلاش کے نتائج میں ظاہر نہیں ہوگا۔

کارروائی کی ضرورت
یہ فرض کرتے ہوئے کہ آپ چاہتے ہیں کہ یہ یو آر ایل درجہ بند ہو ، تحقیقات گوگل کو رینگنے اور روکنے سے روکنے کی تحقیقات کریں۔ دو بار چیک کریں کہ گوگل تک محدود رسائی نہیں ہے اور اس بات کو یقینی بنائے کہ کوئی بھی چیز ان کو صفحہ کی ترتیب سے روک نہیں رہا ہے۔ پھر توثیق کرنے کیلئے ٹیسٹ لائیو یو آر ایل کا استعمال کریں۔

اگر سب کچھ ٹھیک نظر آتا ہے تو ، گوگل کے یو آر ایل کو دوبارہ کرال اور انڈیکس کرنے سے پہلے ابھی وقت کی بات ہوسکتی ہے۔ ایک اور پایا گیا گوگل بھی اسٹیٹس یو آر ایل استعمال کر رہا ہے 480 غلطیوں اور دوسرے کرال کے مسائل کے ل for گوگل پر نہیں ہے۔

یو آر ایل گوگل پر نہیں ہے
یہ حیثیت مندرجہ ذیل وضاحت کے ساتھ ہے:

"یہ گوگل سرچ کے نتائج میں اس وقت تک ظاہر نہیں ہوسکتا جب تک کہ اس کی ترتیب نہ دی جائے۔"

اس کا مطلب کیاہے
گوگل آپ کے یو آر ایل کو کرال اور انڈیکس کرنے سے قاصر تھا کیونکہ یہ انڈیکسنگ کی غلطیوں میں مبتلا ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر یو آر ایل نے 4xx یا 5xx اسٹیٹس کوڈ واپس کیا تو ، اس کی حیثیت اس کے ساتھ ہی ختم ہوجائے گی۔ یہ URL گوگل کے تلاش کے نتائج میں ظاہر نہیں ہوگا۔

پرو ٹپ
یو آر ایل جو پہلے کرالبل اور انڈیکس ایبل تھے ، لیکن اب 4xx اسٹیٹس کوڈ کو لوٹاتے ہیں ، یہ حیثیت یو آر ایل کی بجائے دی جاتی ہے جو گوگل پر نہیں ہے۔

کارروائی کی ضرورت
یہ فرض کرتے ہوئے کہ آپ چاہتے ہیں کہ یہ URL یو آر ایل کی درجہ بندی کرے ، تحقیق کر رہا ہے کہ گوگل کو URL کو رینگنے اور روکنے سے روکنے کی ضرورت ہے۔ دو بار چیک کریں کہ گوگل تک محدود رسائی نہیں ہے اور اس بات کو یقینی بنائے کہ کوئی بھی چیز ان کو صفحہ کی ترتیب سے روک نہیں رہا ہے۔ پھر ، توثیق کرنے کیلئے ٹیسٹ لائیو یو آر ایل کا استعمال کریں۔

یو آر ایل کی طرح جو گوگل اسٹیٹس پر نہیں ہے ، گوگل کے یو آر ایل کو دوبارہ کرال کرنے اور اس کی دوبارہ اشاریہ کرنے سے پہلے صرف ایک وقت کی بات ہوسکتی ہے۔

URL ایک متبادل ورژن ہے
یہ حیثیت مندرجہ ذیل وضاحت کے ساتھ ہے:

"یہ کسی اور URL کا AMP ورژن ہے ، جو موبائل تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوسکتا ہے۔"

اس کا مطلب کیاہے
اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ نے جو URL داخل کیا ہے وہ یا تو AMP ورژن یا URL کا متبادل موبائل / ڈیسک ٹاپ ورژن ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کی ویب سائٹ سب سے پہلے موبائل ہے اور آپ نے ڈیسک ٹاپ یو آر ایل داخل کیا ہے تو ، یہ وہ حیثیت ہے جس کا حوالہ دیتے ہوئے تلاش کیا جاتا ہے۔ متبادل ورژن موبائل تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوسکتا ہے ، جبکہ ڈیسک ٹاپ ورژن ڈیسک ٹاپ کی تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوسکتا ہے۔

کارروائی کی ضرورت
اس حیثیت کے ساتھ ، کسی کارروائی کی ضرورت نہیں ہے۔


2. View Crawled Page  کرال صفحہ دیکھیں

View Crawled Page



اب یو آر ایل انسپیکشن ٹول میں دیکھیں کرالڈ پیج کی فعالیت پر توجہ مرکوز کریں:

یو آر ایل انسپیکشن ٹول کا اسکرین شاٹ جس میں صفحے کے منظر کی خصوصیت دکھائی جارہی ہے

Google Search Console URL Inspection Tool ki Mukamal Wazahat



جب آپ دیکھیں کرالے والے صفحے پر کلیک کرتے ہیں تو ، دائیں طرف ایک نیا پین تین ٹیبز کے ساتھ کھلتا ہے:

  • HTML
  • اسکرین شاٹ Screenshot
  • مزید معلومات More Info
Google Search Console URL Inspection Tool


ٹیب: HTML Tab: HTML

HTML ٹیب کے تحت ، اس صفحے کی مہیا کردہ HTML کی نشاندہی کرتے ہوئے۔

HTML مفید ثابت ہوسکتا ہے جب مثال کے طور پر آپ کو اس کی تشخیص کرنے کی ضرورت ہوگی کہ جب گوگل نے آخری بار اس کو کرال کیا تو اس صفحے میں کچھ مخصوص URL ، یا میٹا روبوٹ نمبر تھا۔

اردو بلاگر ٹپ Urdu Blogger Tips Pk
براہ کرم نوٹ کریں کہ درج کیا گیا ایچ ٹی ایم ایل لازمی طور پر اس سے مماثل نہیں ہے جو کیشے: آپریٹر کا استعمال کرتے ہوئے پایا جارہا ہے۔ یہ دو مختلف نظام ہیں۔

ٹیب: اسکرین شاٹ Tab: Screenshot

اسکرین شاٹ ٹیب ہمیشہ آپ کو پیغام دکھاتا ہے اسکرین شاٹ صرف ایک براہ راست ٹیسٹ میں دستیاب ہے ، اس کے بعد یو آر ایل کو براہ راست جانچنے کے ل a ایک لنک ہے۔ آپ کے براہ راست URL کی جانچ کے بعد ہی صفحے کا ایک اسکرین شاٹ دستیاب ہوگا۔

Tab: Html


ٹیب: مزید معلوماتTab: More Info

مزید معلومات والے ٹیب کے تحت ، مزید تکنیکی معلومات تلاش کرنے کی نشاندہی کریں:

صفحہ کی قسم: معائنہ کرنے پر غور کرنے والے URL کے مواد کی قسم کو ظاہر کرتا ہے۔ صفحات کے ل find ، یہاں متن / ایچ ٹی ایم ایل تلاش کرنے کا حوالہ دیتے ہیں ، اور جب پی ڈی ایف کے معائنے پر غور کرتے ہیں تو ، یہ درخواست / پی ڈی ایف ہے۔
HTTP جواب: HTTP اسٹیٹس کوڈ ظاہر کرتا ہے کہ URL واپس آیا ، اور جب آپ⟩ حوالہ دیتے ہیں تو مکمل HTTP ہیڈر دیکھیں۔ یہاں مثال کے طور پر شناخت کرنے میں ہیڈر کے ذریعہ نافذ کردہ کسی بھی X-روبوٹس-ٹیگ ہیڈر ، کیننیکل اور ہرفلنگ ، اور کیچنگ گائیڈ لائنس کو تلاش کرنے کے قابل ہو جائے گا۔
صفحہ کے وسائل: جب آپ اپنی مرضی کے مطابق دبائیں گے تو ، متعلقہ صفحات کے وسائل کی ایک فہرست تلاش کریں گے ، اور ان کا تذکرہ کریں۔ صفحے کے وسائل کی مثالیں جاوا اسکرپٹ فائلیں ، سی ایس ایس فائلیں ، اور فونٹ ہیں۔
جاوا اسکرپٹ کنسول پیغامات: یہ ہمیشہ اشاریہ مند ورژن میں دستیاب نہیں دکھائے گا ، جیسا کہ اس کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے لئے ٹیسٹ لائیو URL استعمال کرنے کی ضرورت ہے۔

3. Request Indexing 3. انڈیکس کی درخواست کریں


کرولڈ پیج کے دائیں جانب ، درخواست کی اشاریہ سازی کی خصوصیت کی نشاندہی کرتے ہوئے ، آپ کو URL کی جلد ترتیب دینے کی اجازت ملتی ہے (بعض اوقات کچھ منٹ کے اندر بھی)۔ اس کا لازمی مطلب یہ ہے کہ یہ یو آر ایل اگرچہ کسی بھی سوالات کے لئے درجہ بندی کرے گا۔ اس کا مطلب صرف یہ ہے کہ یو آر ایل سائٹ کے لئے آئے گا: سوالات اور ایسے۔

عام طور پر ، اس سے گوگل کو درحقیقت سوالات کے لئے صفحہ کی درجہ بندی کرنے میں جو وقت درکار ہوتا ہے کم ہوتا ہے۔

براہ کرم نوٹ کریں کہ درخواست کی اشاریہ سازی کی خصوصیت اشاریہ سازی کے بہترین طریقوں کی جگہ لینے پر غور کرتی ہے اور یہ کہ ہر دن 10-12 درخواستوں کی ایک حد پر غور کرنا (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے)۔
  • Google search console login
  • google search console home
  • bing webmaster tools
  • google url inspection tool
  • google webmaster tools
  • google search console tag manager
  • html tag google search console
  • google search console phone number

4. کوریج Coverage
کوریج سیکشن میں پہلی چیز جو دیکھا وہ URL کی "مین کوریج" کی حیثیت ہے - مثال کے طور پر ، ذیل میں اسکرین شاٹ میں واقف سبڈیم اور انڈیکسڈ۔ یہ اعدادوشمار انڈیکس کوریج کی رپورٹ میں بھی مستعمل ہیں۔

جب آپ کوریج سیکشن کو کھولتے ہیں تو ، یہ آپ کو دکھاتا ہے کہ اس URL کے لئے Google نے ان تین مراحل میں کیسے کام کیا:

دریافتDiscovery

رینگنا Crawl

اشاریہ کاریIndexinga




رینگناCrawl
کرال سیکشن میں بیان کیا گیا ہے کہ گوگل نے آخری بار اس صفحے کو کرال کرنے کے بعد کس طرح کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ اس میں درج ذیل فیلڈز کی فہرست ہے۔

آخری کرال: آپ کے مقامی وقت میں ، اس URL کو آخری وقت چلانے کی تاریخ اور وقت دکھاتا ہے۔ اگر ابھی تک یو آر ایل کرال نہیں ہوا ہے تو ، یہ N / A دکھائے گا۔
کرالڈ بطور: صارف کے ایجنٹ کو ظاہر کرتا ہے جب آخری مرتبہ یو آر ایل رینگتے وقت گوگل استعمال کیا جاتا تھا۔ زیادہ تر معاملات میں ، یہ گوگل بوٹ اسمارٹ فونز دکھائے گا ، کیونکہ گوگل کی ایسی دنیا میں نقل مکانی جس میں موبائل کا پہلا اشاریہ معیاری ہے۔ تاہم ، اگر آپ کی سائٹ ابھی تک موبائل کے اولین کرالوں میں منتقل ہوگئی ہے تو ، یہ گوگل بوٹ ڈیسک ٹاپ کو دکھائے گی۔ اگر ابھی تک یو آر ایل کرال نہیں ہوا ہے تو ، یہ N / A دکھائے گا۔

کرال کی اجازت ہے؟: یہ ظاہر کرتا ہے کہ آیا گوگل کو یو آر ایل کرال کرنے کی اجازت تھی۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
ہاں: گوگل کو اسے رینگنے کی اجازت تھی۔
نہیں: روبوٹ ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود - گوگل نے روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کی پابندیوں کی وجہ سے یو آر ایل کو کرال کردیا۔
N / A: گوگل نے یقین کیا کہ ابھی تک یو آر ایل کرال نہیں ہوا ، کیوں کہ یہ ابھی تک دریافت شدہ حالت میں ہے - حال ہی میں اشاریہ والی حیثیت نہیں ہے ، یا اس میں بہتری آئی ہے کیونکہ یہ غیر موجود یو آر ایل ہے… مثال کے طور پر ، HTTP کی حیثیت 404 واپس کرتا ہے۔
صفحہ بازیافت: یہ بیان کرتا ہے کہ آیا گوگل صفحہ لانے میں اہل تھا یا نہیں ، اور کیوں۔ اگر رینگنے کی اجازت نہیں ہے تو ، گوگل صفحہ کو بازیافت نہیں کرسکے گا۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
کامیاب - گوگل نے صفحہ کامیابی کے ساتھ حاصل کیا۔
ناکام: نرم 404 - گوگل صفحہ کو نرم 404 سمجھتا ہے۔
ناکام ہوگیا: نہیں ملا (404) pageاس صفحے نے گوگل کو HTTP کی حیثیت 404 واپس کردی۔
ناکام: کرال بے ضابطگی - گوگل کو کرال کی بے ضابطگی کا سامنا کرنا پڑا ، اس کا مطلب ہے کہ اس میں صفحہ لانے میں مسئلہ درپیش ہے۔ مثال کے طور پر ، اس نے HTTP اسٹیٹس کوڈ 404 واپس کر دیا ہے۔
ناکام: روبوٹ ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود - گوگل کا خیال ہے کہ اس یو آر ایل کو بازیافت کرنا ہے کیونکہ اسے روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود کردیا گیا تھا۔ یہ حیثیت دو انڈیکس کوریج رپورٹ کی حیثیت کے لئے لوٹائی گئی ہے: روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود ہے اور اشاریہ شدہ ، اگرچہ روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود ہے۔
ناکام: ری ڈائریکٹ غلطی - گوگل کسی وجہ سے ری ڈائریکٹ پر عمل نہیں کرسکا۔ یہ ری ڈائریکٹ چین یا ری ڈائریکٹ لوپ ہوسکتا ہے۔
N / A - گوگل نے فیصلہ کیا یا ممکنہ طور پر ابھی تک طے پایا کہ یو آر ایل کو انڈیکس کرنا ہے یا نہیں۔
اشاریہ سازی کی اجازت ہے؟: یہ بیان کرتی ہے کہ آیا گوگل کو یو آر ایل کی فہرست بنانے کی اجازت ہے یا نہیں۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
ہاں - گوگل کو یو آر ایل کی فہرست بنانے کی اجازت ہے۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ گوگل یہاں ایسے معاملات میں بھی ہاں دکھائے گا جب گوگل نے روبوٹس ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود ہونے سے پہلے ہی یو آر ایل کو انڈیکس کردیا تھا۔
نہیں - گوگل نے مثال کے طور پر یو آر ایل کو انڈیکس کرنے کا دعوی کیا ، کیوں کہ یو آر ایل کو نائنڈ انڈیکس کے طور پر نشان زد کیا جاسکتا ہے۔
N / A - مثال کے طور پر جب گوگل نے یو آر ایل کو مسترد کردیا ہے اور توقع کی ہے کہ آیا اس کو انڈیکس ہونے کی اجازت ہے یا نہیں۔ یہ قیمت ناکام: نرم 404 صفحہ بازیافت کی حیثیت کے لئے دکھائی گئی ہے۔


دریافتDiscovery
ڈسکوری سیکشن میں بتایا گیا ہے کہ گوگل نے یو آر ایل کو کیسے دریافت کیا ، درج ذیل فیلڈز کو درج کرتے ہوئے:

سائٹ کا نقشہSitemaps:
 جمع کردہ XML سائٹ کا نقشہ (زبانیں) کی فہرست دیتا ہے جس میں URL شامل ہے۔ اگر URL کو کسی XML سائٹ کا نقشہ میں شامل کیا گیا تھا تو ، آپ کے روبوٹس ڈاٹ ٹیکسٹ پر آپ کے XML سائٹ کا نقشہ واضح کرنے پر غور کیا گیا ہے ، اور / یا آپ نے گوگل سرچ کنسول میں متعلقہ XML سائٹ کا نقشہ پیش کیا ہے تو ، یہ صرف N / A کہے گا۔
حوالہ صفحہ Referring page: :
ممکنہ امیدواروں کی فہرست بناتا ہے جن کے ذریعے گوگل نے URL کے بارے میں سیکھا ہوسکتا ہے ، زیادہ سے زیادہ چار یو آر ایل کو دکھایا گیا ہے۔ اس میں ان صفحات کی فہرست ہوسکتی ہے جو معائنہ کرنے پر غور کرتے ہوئے یو آر ایل سے لنک کی نشاندہی کرتے ہیں۔ اس معاملے میں ، یہ ایک "پراکسی پیج" دکھا رہا ہے جس کے ذریعے گوگل کو آپ کے URL کے بارے میں معلوم ہوا ہے۔
لگتا ہے کہ وہاں دکھائے گئے URL (آرڈر) کے پیچھے کوئی منطق ہے۔ آپ نے توقع کی تھی کہ انتہائی متعلقہ اور مستند URLs کی خصوصیت کی جائے گی ، لیکن ایسا ضروری نہیں ہے۔ یہاں دکھائے گئے یو آر ایل آپ کی اپنی سائٹ یا دوسری ویب سائٹوں سے ہوسکتے ہیں ، یا پھر اسے ری ڈائریکٹ بھی کیا جاسکتا ہے۔

اگر کوئی URL معلوم نہیں ہے تو ، یہ کہیں گے کہ کوئی بھی نہیں ملا۔ اگر کسی وجہ سے حوالہ دینے والا یو آر ایل گوگل سرچ کنسول پر دستیاب تھا تو ، اس کے علاوہ یہ بھی دکھایا جائے گا کہ "URL کو دوسرے ذرائع سے معلوم کیا جاسکتا ہے جن کی اطلاع ابھی نہیں دی گئی ہے۔" ایک اور ایسا ہوا جب سوشل میڈیا پوسٹوں کے ذریعہ یو آر ایل دریافت ہوا جو اب دستیاب نہیں ہیں۔
اشاریہ کاریIndexing
اشاریہ دینے والا حصہ گوگل کے صفحے کے لئے پایا گیا کیننیکل URL ، اور اس کے ساتھ ہی اس کی ترتیب دہانی کے عمل کے نتائج کو بھی بیان کرتا ہے۔ اس میں درج ذیل فیلڈز کی فہرست ہے۔

صارف کے ذریعہ اعلان کردہ کینونیکلUser-declared canonical::
 یہ ظاہر کرتا ہے کہ آیا پیج کے لئے ایک عمومی یو آر ایل کی نمائندگی کررہا ہے ، اور اگر ہے تو ، وہ کیا ہے۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
وہ URL جس کی آپ کو جزوی URL کی وضاحت ہے۔
کوئی نہیں - آپ نے فیصلہ کیا ہے کہ کسی بھی جزوی URL کی تعریف کی جائے۔ عام URL کی وضاحت نہ کرنے والے یو آر ایل میں اکثر صارف کے منتخب کردہ منظری کے بغیر اس کی حیثیت ڈپلیکیٹ ہوتی ہے۔
N / A - ایسے معاملات میں جہاں گوگل کا تعلق پیج پر لانا ہے۔ مثال کے طور پر ، جب اس یو آر ایل کو دریافت کیا گیا ہے - اس وقت اشاریہ جات یا کرالڈ نہیں ہے - اس وقت اشاریہ شدہ وضع نہیں ہے۔
گوگل کے ذریعے منتخب کردہ کینونیکل: یہ ظاہر کرتا ہے کہ کون سا روایتی گوگل زیادہ مناسب ہے۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
معائنہ کردہ یو آر ایل۔ ​​گوگل نے اس یو آر ایل کے معقول کی حیثیت سے معائنہ کرنے پر غور کرتے ہوئے یو آر ایل کا انتخاب کیا۔
صارف کے بطور اعلان کردہ کینونیکل بھی۔ - جب آپ اسے دیکھتے ہیں تو ، عمومی یو آر ایل کو خود حوالہ دینے سے متعلق ہوتا ہے ، لیکن اس کے بجائے کسی اور یو آر ایل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ گوگل نے آپ کی تعریف کردہ کیننیکل URL کو قبول کیا ہے۔
ایک مختلف URL جس کو گوگل نے خود اپنی تعریف کے مطابق پیش کن نظریاتی سے زیادہ مناسب سمجھا۔ جب ایسا ہوتا ہے تو ، گوگل صرف آپ کے نظریات کو نظرانداز کرتا ہے اور اس کا اطلاق خود ہی کرتا ہے۔
صرف اشاریہ سازی کے بعد ہی طے کیا جاتا ہے - گوگل نے ابھی تک صفحہ کو ترتیب دینے پر غور کیا ، لہذا اس نے ابھی تک کسی فیصلے کا ذکر کیا۔
یو آر ایل کو ظاہر نہیں کیا جاسکتا ہے کیونکہ یہ آپ کی کسی بھی پراپرٹی میں نہیں ہے - گوگل نے یہاں معلومات فراہم کرنا شامل کیا کیونکہ URL آپ کی تصدیق شدہ خصوصیات میں دکھایا گیا ہے۔ اگر آپ یہ معلوم کرنا چاہتے ہیں کہ گوگل نے آپ کے یو آر ایل کے لئے منتخب کیا ہے تو ، سائٹ چلائیں: اپنے یو آر ایل کے ل.۔
N / A - دریافت شدہ کیلئے - فی الحال اشاریہ والی حیثیت نہیں ، مثال کے طور پر۔

5. افزودگیEnhancements
"کوریج" سیکشن کے تحت ، افزودگی سیکشن کی نشاندہی کریں:

افزودگی حصے کا اسکرین شاٹ
یہاں ، گوگل رپورٹ کرتا ہے کہ آیا اسے AMP ، موبائل پریوستیت ، اور آپ کے اسکیمہ کے نفاذ کے سلسلے میں کوئی مسئلہ درپیش ہے ، اور آیا آپ کو بہتری لانے کی ضرورت ہے۔

جب کسی URL کو ابھی تک ترتیب نہیں دیا گیا ہے تو ، "صرف انڈیکس کردہ URLs میں اضافہ ہوسکتا ہے" کے پیغام کا حوالہ دیتے ہوئے۔ ایک بار جب گوگل کے ذریعہ یو آر ایل کی ترتیب دی گئی ہے ، تو وہ ان کے نتائج کے ساتھ خود بخود اپ ڈیٹ ہوجاتا ہے۔

موبائل پریوست
مندرجہ بالا اسکرین شاٹ میں ، اس کا کہنا ہے کہ پیج موبائل دوستانہ ہے ، مطلب ہر چیز اچھی لگتی ہے ، اور اس کی فکر کرنے میں کسی چیز کی فکر نہیں ہے۔

اگر گوگل کو موبائل پریوستیت کے مسائل درپیش ہیں تو ، وہ یہاں درج کیے جاسکتے ہیں۔ دیگر شرائط یہ ہیں:

صفحہ موبائل دوستانہ نہیں ہے: گوگل کو ایسے مسائل ملے جن کی آپ کو توجہ دینے کی ضرورت ہے تاکہ آپ اپنے زائرین کو موبائل دوستانہ تجربہ فراہم کرسکیں۔
کوئی ڈیٹا دستیاب نہیں: گوگل اس صفحے کو بازیافت کرنے کے قابل ، یا یہ تھا ، لیکن اسے موبائل دوستی کی جانچ کرنے میں مسئلہ درپیش ہے۔ بعد میں دوبارہ کوشش کرنے کے لئے بہترین خدمات انجام دیں۔
جن مسائل کی گوگل گوگل پرچم لگا سکتا ہے ان کی مثالیں ہیں۔

پڑھنے کے لئے بہت چھوٹا متن
کلک کرنے کے قابل عناصر بھی ایک ساتھ قریب ہیں
تجربے سے بات کرتے ہوئے ، ہم اکثر موبائل پریوستیت کے امور کیلئے غلط مثبت دیکھتے ہیں۔ لہذا ہم نے ہمیشہ اشارہ کیا ہے کہ معاملہ طے پا گیا ہے اور تصدیق کی درخواست کریں۔ زیادہ تر معاملات میں ، معاملات دور ہوجاتے ہیں۔ یہ ہوسکتا تھا کہ آپ کے کچھ اثاثے (جاوا اسکرپٹ یا سی ایس ایس فائلیں) عارضی طور پر دستیاب نہ ہوں جس کی وجہ سے صفحہ غلط طریقے سے رینڈر ہو گیا ہو۔

پرو ٹپ
پرو ٹپ
اگرچہ کور ویب وائٹلز کو سائڈبار میں افزودگی کے تحت درجہ بندی کیا گیا ہے ، اس کی وضاحت نہیں کی گئی ہے (ابھی تک) یو آر ایل کی سطح پر۔ لہذا ، آپ URL انسپیکشن ٹول استعمال کرتے وقت ان رپورٹس کو تلاش کرنے پر تبادلہ خیال کرتے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments