ٹیب: HTML Tab: HTML
HTML ٹیب کے تحت ، اس صفحے کی مہیا کردہ HTML کی نشاندہی کرتے ہوئے۔
HTML مفید ثابت ہوسکتا ہے جب مثال کے طور پر آپ کو اس کی تشخیص کرنے کی ضرورت ہوگی کہ جب گوگل نے آخری بار اس کو کرال کیا تو اس صفحے میں کچھ مخصوص URL ، یا میٹا روبوٹ نمبر تھا۔
اردو بلاگر ٹپ Urdu Blogger Tips Pk
براہ کرم نوٹ کریں کہ درج کیا گیا ایچ ٹی ایم ایل لازمی طور پر اس سے مماثل نہیں ہے جو کیشے: آپریٹر کا استعمال کرتے ہوئے پایا جارہا ہے۔ یہ دو مختلف نظام ہیں۔
ٹیب: اسکرین شاٹ Tab: Screenshot
اسکرین شاٹ ٹیب ہمیشہ آپ کو پیغام دکھاتا ہے اسکرین شاٹ صرف ایک براہ راست ٹیسٹ میں دستیاب ہے ، اس کے بعد یو آر ایل کو براہ راست جانچنے کے ل a ایک لنک ہے۔ آپ کے براہ راست URL کی جانچ کے بعد ہی صفحے کا ایک اسکرین شاٹ دستیاب ہوگا۔
3. Request Indexing 3. انڈیکس کی درخواست کریں
کرولڈ پیج کے دائیں جانب ، درخواست کی اشاریہ سازی کی خصوصیت کی نشاندہی کرتے ہوئے ، آپ کو URL کی جلد ترتیب دینے کی اجازت ملتی ہے (بعض اوقات کچھ منٹ کے اندر بھی)۔ اس کا لازمی مطلب یہ ہے کہ یہ یو آر ایل اگرچہ کسی بھی سوالات کے لئے درجہ بندی کرے گا۔ اس کا مطلب صرف یہ ہے کہ یو آر ایل سائٹ کے لئے آئے گا: سوالات اور ایسے۔
عام طور پر ، اس سے گوگل کو درحقیقت سوالات کے لئے صفحہ کی درجہ بندی کرنے میں جو وقت درکار ہوتا ہے کم ہوتا ہے۔
براہ کرم نوٹ کریں کہ درخواست کی اشاریہ سازی کی خصوصیت اشاریہ سازی کے بہترین طریقوں کی جگہ لینے پر غور کرتی ہے اور یہ کہ ہر دن 10-12 درخواستوں کی ایک حد پر غور کرنا (ایک نئے ٹیب میں کھلتا ہے)۔
- Google search console login
- google search console home
- bing webmaster tools
- google url inspection tool
- google webmaster tools
- google search console tag manager
- html tag google search console
- google search console phone number
4. کوریج Coverage
کوریج سیکشن میں پہلی چیز جو دیکھا وہ URL کی "مین کوریج" کی حیثیت ہے - مثال کے طور پر ، ذیل میں اسکرین شاٹ میں واقف سبڈیم اور انڈیکسڈ۔ یہ اعدادوشمار انڈیکس کوریج کی رپورٹ میں بھی مستعمل ہیں۔
جب آپ کوریج سیکشن کو کھولتے ہیں تو ، یہ آپ کو دکھاتا ہے کہ اس URL کے لئے Google نے ان تین مراحل میں کیسے کام کیا:
دریافتDiscovery
رینگنا Crawl
اشاریہ کاریIndexinga
رینگناCrawl
کرال سیکشن میں بیان کیا گیا ہے کہ گوگل نے آخری بار اس صفحے کو کرال کرنے کے بعد کس طرح کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ اس میں درج ذیل فیلڈز کی فہرست ہے۔
آخری کرال: آپ کے مقامی وقت میں ، اس URL کو آخری وقت چلانے کی تاریخ اور وقت دکھاتا ہے۔ اگر ابھی تک یو آر ایل کرال نہیں ہوا ہے تو ، یہ N / A دکھائے گا۔
کرالڈ بطور: صارف کے ایجنٹ کو ظاہر کرتا ہے جب آخری مرتبہ یو آر ایل رینگتے وقت گوگل استعمال کیا جاتا تھا۔ زیادہ تر معاملات میں ، یہ گوگل بوٹ اسمارٹ فونز دکھائے گا ، کیونکہ گوگل کی ایسی دنیا میں نقل مکانی جس میں موبائل کا پہلا اشاریہ معیاری ہے۔ تاہم ، اگر آپ کی سائٹ ابھی تک موبائل کے اولین کرالوں میں منتقل ہوگئی ہے تو ، یہ گوگل بوٹ ڈیسک ٹاپ کو دکھائے گی۔ اگر ابھی تک یو آر ایل کرال نہیں ہوا ہے تو ، یہ N / A دکھائے گا۔
کرال کی اجازت ہے؟: یہ ظاہر کرتا ہے کہ آیا گوگل کو یو آر ایل کرال کرنے کی اجازت تھی۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
ہاں: گوگل کو اسے رینگنے کی اجازت تھی۔
نہیں: روبوٹ ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود - گوگل نے روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کی پابندیوں کی وجہ سے یو آر ایل کو کرال کردیا۔
N / A: گوگل نے یقین کیا کہ ابھی تک یو آر ایل کرال نہیں ہوا ، کیوں کہ یہ ابھی تک دریافت شدہ حالت میں ہے - حال ہی میں اشاریہ والی حیثیت نہیں ہے ، یا اس میں بہتری آئی ہے کیونکہ یہ غیر موجود یو آر ایل ہے… مثال کے طور پر ، HTTP کی حیثیت 404 واپس کرتا ہے۔
صفحہ بازیافت: یہ بیان کرتا ہے کہ آیا گوگل صفحہ لانے میں اہل تھا یا نہیں ، اور کیوں۔ اگر رینگنے کی اجازت نہیں ہے تو ، گوگل صفحہ کو بازیافت نہیں کرسکے گا۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
کامیاب - گوگل نے صفحہ کامیابی کے ساتھ حاصل کیا۔
ناکام: نرم 404 - گوگل صفحہ کو نرم 404 سمجھتا ہے۔
ناکام ہوگیا: نہیں ملا (404) pageاس صفحے نے گوگل کو HTTP کی حیثیت 404 واپس کردی۔
ناکام: کرال بے ضابطگی - گوگل کو کرال کی بے ضابطگی کا سامنا کرنا پڑا ، اس کا مطلب ہے کہ اس میں صفحہ لانے میں مسئلہ درپیش ہے۔ مثال کے طور پر ، اس نے HTTP اسٹیٹس کوڈ 404 واپس کر دیا ہے۔
ناکام: روبوٹ ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود - گوگل کا خیال ہے کہ اس یو آر ایل کو بازیافت کرنا ہے کیونکہ اسے روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود کردیا گیا تھا۔ یہ حیثیت دو انڈیکس کوریج رپورٹ کی حیثیت کے لئے لوٹائی گئی ہے: روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود ہے اور اشاریہ شدہ ، اگرچہ روبوٹ ڈاٹ ٹی ایس ٹی کے ذریعہ مسدود ہے۔
ناکام: ری ڈائریکٹ غلطی - گوگل کسی وجہ سے ری ڈائریکٹ پر عمل نہیں کرسکا۔ یہ ری ڈائریکٹ چین یا ری ڈائریکٹ لوپ ہوسکتا ہے۔
N / A - گوگل نے فیصلہ کیا یا ممکنہ طور پر ابھی تک طے پایا کہ یو آر ایل کو انڈیکس کرنا ہے یا نہیں۔
اشاریہ سازی کی اجازت ہے؟: یہ بیان کرتی ہے کہ آیا گوگل کو یو آر ایل کی فہرست بنانے کی اجازت ہے یا نہیں۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
ہاں - گوگل کو یو آر ایل کی فہرست بنانے کی اجازت ہے۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ گوگل یہاں ایسے معاملات میں بھی ہاں دکھائے گا جب گوگل نے روبوٹس ڈاٹ ٹی ٹی ایس کے ذریعہ مسدود ہونے سے پہلے ہی یو آر ایل کو انڈیکس کردیا تھا۔
نہیں - گوگل نے مثال کے طور پر یو آر ایل کو انڈیکس کرنے کا دعوی کیا ، کیوں کہ یو آر ایل کو نائنڈ انڈیکس کے طور پر نشان زد کیا جاسکتا ہے۔
N / A - مثال کے طور پر جب گوگل نے یو آر ایل کو مسترد کردیا ہے اور توقع کی ہے کہ آیا اس کو انڈیکس ہونے کی اجازت ہے یا نہیں۔ یہ قیمت ناکام: نرم 404 صفحہ بازیافت کی حیثیت کے لئے دکھائی گئی ہے۔
دریافتDiscovery
ڈسکوری سیکشن میں بتایا گیا ہے کہ گوگل نے یو آر ایل کو کیسے دریافت کیا ، درج ذیل فیلڈز کو درج کرتے ہوئے:
سائٹ کا نقشہSitemaps:
جمع کردہ XML سائٹ کا نقشہ (زبانیں) کی فہرست دیتا ہے جس میں URL شامل ہے۔ اگر URL کو کسی XML سائٹ کا نقشہ میں شامل کیا گیا تھا تو ، آپ کے روبوٹس ڈاٹ ٹیکسٹ پر آپ کے XML سائٹ کا نقشہ واضح کرنے پر غور کیا گیا ہے ، اور / یا آپ نے گوگل سرچ کنسول میں متعلقہ XML سائٹ کا نقشہ پیش کیا ہے تو ، یہ صرف N / A کہے گا۔
حوالہ صفحہ Referring page: :
ممکنہ امیدواروں کی فہرست بناتا ہے جن کے ذریعے گوگل نے URL کے بارے میں سیکھا ہوسکتا ہے ، زیادہ سے زیادہ چار یو آر ایل کو دکھایا گیا ہے۔ اس میں ان صفحات کی فہرست ہوسکتی ہے جو معائنہ کرنے پر غور کرتے ہوئے یو آر ایل سے لنک کی نشاندہی کرتے ہیں۔ اس معاملے میں ، یہ ایک "پراکسی پیج" دکھا رہا ہے جس کے ذریعے گوگل کو آپ کے URL کے بارے میں معلوم ہوا ہے۔
لگتا ہے کہ وہاں دکھائے گئے URL (آرڈر) کے پیچھے کوئی منطق ہے۔ آپ نے توقع کی تھی کہ انتہائی متعلقہ اور مستند URLs کی خصوصیت کی جائے گی ، لیکن ایسا ضروری نہیں ہے۔ یہاں دکھائے گئے یو آر ایل آپ کی اپنی سائٹ یا دوسری ویب سائٹوں سے ہوسکتے ہیں ، یا پھر اسے ری ڈائریکٹ بھی کیا جاسکتا ہے۔
اگر کوئی URL معلوم نہیں ہے تو ، یہ کہیں گے کہ کوئی بھی نہیں ملا۔ اگر کسی وجہ سے حوالہ دینے والا یو آر ایل گوگل سرچ کنسول پر دستیاب تھا تو ، اس کے علاوہ یہ بھی دکھایا جائے گا کہ "URL کو دوسرے ذرائع سے معلوم کیا جاسکتا ہے جن کی اطلاع ابھی نہیں دی گئی ہے۔" ایک اور ایسا ہوا جب سوشل میڈیا پوسٹوں کے ذریعہ یو آر ایل دریافت ہوا جو اب دستیاب نہیں ہیں۔
اشاریہ کاریIndexing
اشاریہ دینے والا حصہ گوگل کے صفحے کے لئے پایا گیا کیننیکل URL ، اور اس کے ساتھ ہی اس کی ترتیب دہانی کے عمل کے نتائج کو بھی بیان کرتا ہے۔ اس میں درج ذیل فیلڈز کی فہرست ہے۔
صارف کے ذریعہ اعلان کردہ کینونیکلUser-declared canonical::
یہ ظاہر کرتا ہے کہ آیا پیج کے لئے ایک عمومی یو آر ایل کی نمائندگی کررہا ہے ، اور اگر ہے تو ، وہ کیا ہے۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
وہ URL جس کی آپ کو جزوی URL کی وضاحت ہے۔
کوئی نہیں - آپ نے فیصلہ کیا ہے کہ کسی بھی جزوی URL کی تعریف کی جائے۔ عام URL کی وضاحت نہ کرنے والے یو آر ایل میں اکثر صارف کے منتخب کردہ منظری کے بغیر اس کی حیثیت ڈپلیکیٹ ہوتی ہے۔
N / A - ایسے معاملات میں جہاں گوگل کا تعلق پیج پر لانا ہے۔ مثال کے طور پر ، جب اس یو آر ایل کو دریافت کیا گیا ہے - اس وقت اشاریہ جات یا کرالڈ نہیں ہے - اس وقت اشاریہ شدہ وضع نہیں ہے۔
گوگل کے ذریعے منتخب کردہ کینونیکل: یہ ظاہر کرتا ہے کہ کون سا روایتی گوگل زیادہ مناسب ہے۔ ممکنہ اقدار یہ ہیں:
معائنہ کردہ یو آر ایل۔ گوگل نے اس یو آر ایل کے معقول کی حیثیت سے معائنہ کرنے پر غور کرتے ہوئے یو آر ایل کا انتخاب کیا۔
صارف کے بطور اعلان کردہ کینونیکل بھی۔ - جب آپ اسے دیکھتے ہیں تو ، عمومی یو آر ایل کو خود حوالہ دینے سے متعلق ہوتا ہے ، لیکن اس کے بجائے کسی اور یو آر ایل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ گوگل نے آپ کی تعریف کردہ کیننیکل URL کو قبول کیا ہے۔
ایک مختلف URL جس کو گوگل نے خود اپنی تعریف کے مطابق پیش کن نظریاتی سے زیادہ مناسب سمجھا۔ جب ایسا ہوتا ہے تو ، گوگل صرف آپ کے نظریات کو نظرانداز کرتا ہے اور اس کا اطلاق خود ہی کرتا ہے۔
صرف اشاریہ سازی کے بعد ہی طے کیا جاتا ہے - گوگل نے ابھی تک صفحہ کو ترتیب دینے پر غور کیا ، لہذا اس نے ابھی تک کسی فیصلے کا ذکر کیا۔
یو آر ایل کو ظاہر نہیں کیا جاسکتا ہے کیونکہ یہ آپ کی کسی بھی پراپرٹی میں نہیں ہے - گوگل نے یہاں معلومات فراہم کرنا شامل کیا کیونکہ URL آپ کی تصدیق شدہ خصوصیات میں دکھایا گیا ہے۔ اگر آپ یہ معلوم کرنا چاہتے ہیں کہ گوگل نے آپ کے یو آر ایل کے لئے منتخب کیا ہے تو ، سائٹ چلائیں: اپنے یو آر ایل کے ل.۔
N / A - دریافت شدہ کیلئے - فی الحال اشاریہ والی حیثیت نہیں ، مثال کے طور پر۔
5. افزودگیEnhancements
"کوریج" سیکشن کے تحت ، افزودگی سیکشن کی نشاندہی کریں:
افزودگی حصے کا اسکرین شاٹ
یہاں ، گوگل رپورٹ کرتا ہے کہ آیا اسے AMP ، موبائل پریوستیت ، اور آپ کے اسکیمہ کے نفاذ کے سلسلے میں کوئی مسئلہ درپیش ہے ، اور آیا آپ کو بہتری لانے کی ضرورت ہے۔
جب کسی URL کو ابھی تک ترتیب نہیں دیا گیا ہے تو ، "صرف انڈیکس کردہ URLs میں اضافہ ہوسکتا ہے" کے پیغام کا حوالہ دیتے ہوئے۔ ایک بار جب گوگل کے ذریعہ یو آر ایل کی ترتیب دی گئی ہے ، تو وہ ان کے نتائج کے ساتھ خود بخود اپ ڈیٹ ہوجاتا ہے۔
موبائل پریوست
مندرجہ بالا اسکرین شاٹ میں ، اس کا کہنا ہے کہ پیج موبائل دوستانہ ہے ، مطلب ہر چیز اچھی لگتی ہے ، اور اس کی فکر کرنے میں کسی چیز کی فکر نہیں ہے۔
اگر گوگل کو موبائل پریوستیت کے مسائل درپیش ہیں تو ، وہ یہاں درج کیے جاسکتے ہیں۔ دیگر شرائط یہ ہیں:
صفحہ موبائل دوستانہ نہیں ہے: گوگل کو ایسے مسائل ملے جن کی آپ کو توجہ دینے کی ضرورت ہے تاکہ آپ اپنے زائرین کو موبائل دوستانہ تجربہ فراہم کرسکیں۔
کوئی ڈیٹا دستیاب نہیں: گوگل اس صفحے کو بازیافت کرنے کے قابل ، یا یہ تھا ، لیکن اسے موبائل دوستی کی جانچ کرنے میں مسئلہ درپیش ہے۔ بعد میں دوبارہ کوشش کرنے کے لئے بہترین خدمات انجام دیں۔
جن مسائل کی گوگل گوگل پرچم لگا سکتا ہے ان کی مثالیں ہیں۔
پڑھنے کے لئے بہت چھوٹا متن
کلک کرنے کے قابل عناصر بھی ایک ساتھ قریب ہیں
تجربے سے بات کرتے ہوئے ، ہم اکثر موبائل پریوستیت کے امور کیلئے غلط مثبت دیکھتے ہیں۔ لہذا ہم نے ہمیشہ اشارہ کیا ہے کہ معاملہ طے پا گیا ہے اور تصدیق کی درخواست کریں۔ زیادہ تر معاملات میں ، معاملات دور ہوجاتے ہیں۔ یہ ہوسکتا تھا کہ آپ کے کچھ اثاثے (جاوا اسکرپٹ یا سی ایس ایس فائلیں) عارضی طور پر دستیاب نہ ہوں جس کی وجہ سے صفحہ غلط طریقے سے رینڈر ہو گیا ہو۔
پرو ٹپ
پرو ٹپ
اگرچہ کور ویب وائٹلز کو سائڈبار میں افزودگی کے تحت درجہ بندی کیا گیا ہے ، اس کی وضاحت نہیں کی گئی ہے (ابھی تک) یو آر ایل کی سطح پر۔ لہذا ، آپ URL انسپیکشن ٹول استعمال کرتے وقت ان رپورٹس کو تلاش کرنے پر تبادلہ خیال کرتے ہیں۔
0 Comments
If You Have Any Doubts, Please Let Me Know