SEO And SEM Ke Darmiyan Kia Faraq Hai

SEO And SEM Ke Darmiyan Kia Faraq Hai


 SEO And SEM Ke Darmiyan Kia Faraq Hai 

ارے ، کیا آپ SEO اور SEM کے درمیان فرق جاننا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں. پھر آپ صحیح جگہ پر ہیں۔ اس مضمون میں ، میں آپ کو بتاؤں گا کہ SEO اور SEM کے درمیان کیا فرق ہے۔

آن لائن کاروبار کی جگہ میں 'ٹریفک' کا موضوع ہمیشہ مستقل رہا ہے۔ مشتبہ ترسیل پر ، اگر آپ اپنی ویب سائٹ پر ٹریفک چلانے کے لئے کچھ نہیں کررہے ہیں تو ، یہ جاننے کا ایک اور طریقہ ہے کہ آپ مقابلہ کے ل prepared تیار نہیں ہیں۔ لہذا ، اگر آپ اس کاروبار میں کامیاب ہونا چاہتے ہیں تو ، آپ اپنے ویب صفحات پر ٹریفک بڑھانے کے طریقہ کار پر حکمت عملی بنانا نہیں روک سکتے۔

اس کے نتیجے میں ، ٹریفک کے حوالے سے دو بڑے بات کرنے والے نکات ہمیشہ ہی SEO اور SEM رہے ہیں۔ آپ کو ان کے مطلب کے بارے میں واضح ہونے کی ضرورت ہے ، اور یہ کہ آپ کے ہدف کے سامعین سے پہلے متعلقہ معلوم کرنے کی کوشش میں وہ آپ کے لئے کس طرح کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں۔


یہ مضمون آپ کو یہ وضاحت کرے گا کہ یہ شرائط کیا ہیں ، نیز یہ کہ وہ ایک دوسرے سے کس طرح مختلف ہیں۔

لہذا ، زیادہ وقت ضائع کیے بغیر ، شروع سمجھا۔

SEO اور SEM کے درمیان فرق

جب یہ شرائط پہلی بار متعارف کروائی گئیں تو ، SEO کو سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے نام سے جانا جاتا تھا ، جبکہ SEM سرچ انجن مارکیٹنگ کے نام سے جانا جاتا تھا۔ تلاش کی دنیا میں ، SEO آسانی سے SEM کے جزو کے طور پر سمجھا جاتا تھا۔


SEO کا یہ کرنا ہے کہ ویب سائٹ کو کس طرح بہتر بنایا گیا ہے تاکہ وہ سرچ انجنوں کی نظر میں بہتر درجہ بندی حاصل کرسکیں۔ دوسری طرف ، SEM کو آپ کی ویب سائٹ پر ٹریفک چلانے کے لئے استعمال ہونے والی مختلف حکمت عملیوں کا مجموعہ سمجھا گیا تھا۔


اگرچہ اسی طرح دونوں شرائط کی تعریف کی گئی تھی ، لیکن اب ایسا لگتا ہے کہ SEO اور SEM کی وضاحت آج کس طرح کی گئی ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی زبان تیار کرنے میں ، SEO کو نامیاتی تلاش کی حکمت عملی کے طور پر بیان کیا جاتا ہے ، اور SEM کو بطور معاوضہ تلاش کی حکمت عملی سمجھا جاتا ہے۔ آئیے اس پوسٹ کے بعد والے حصوں میں تھوڑا سا گہرائی کھودیں۔


توقع کی جاتی ہے کہ گوگل کے متحرک الگورتھم کے ساتھ صف بندی کرنے کے ل SEO SEO کے مضامین میں مسلسل ترقی ہوتی رہے گی۔ کاروباروں کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ گوگل جس کی خواہش کے مطابق ان کا مواد بہتر ہے۔ آپ کا مواد جتنا SEO دوستانہ ہے ، اتنا ہی آپ کو گوگل سرچ مالکان کی طرف سے زیادہ برکت ملے گی۔


  • SEO کے دونوں ستون ہمیشہ سائٹ اور آف سائٹ سرگرمیوں کے گرد گھومتے رہتے ہیں۔

  • یہاں SEO کے کچھ صفحہ پر موجود عناصر ہیں جن سے آپ واقف ہونا چاہتے ہیں:
  • میٹا ڈیٹا کی اصلاح ، جس میں میٹا کی تفصیل لکھنے کا فن ، صفحہ کا ٹائٹل ٹیگ ، ہیڈنگ ٹیگ ، نیز ہدف مطلوبہ الفاظ کو شامل کرنے کے لئے ALT ٹیگ شامل ہیں۔
  • مطلوبہ الفاظ کی مناسب تحقیق کے ذریعے کاپی ، بہتر اور اچھی طرح سے لکھا ہوا صفحہ
  • آپ کے مواد کے اندر سماجی اشتراک کی خصوصیات
  • آپٹمائزڈ پیج اسپیڈ
  • SEO کے کچھ صفحے آف عنصر یہ ہیں:


اچھے معیار کے ان باؤنڈ لنکس کو راغب کرنے اور حاصل کرنے کے لئے لنک بلڈنگ (ان باؤنڈ لنکس آف صفحہ عناصر کی بڑی تعداد پر مشتمل ہیں)

سماجی سگنل (مثال کے طور پر ، اپنی ویب سائٹ پر ٹریفک بڑھانے کے لئے سوشل میڈیا پلیٹ فارم میں شیئر بٹن کا استعمال کرتے ہوئے)

اسٹمبلپون ، ڈیگ اور ریڈڈیٹ جیسی ویب سائٹوں کی بکنگ سے دلکشی حاصل کرنا۔

قیمتی ، اعلی معیار کا مواد تخلیق کریں جو آپ کے ہدف شائقین جیسے مضامین ، بلاگز اور ویب کاپیاں کے لئے کارآمد ثابت ہوگا۔ وقت کی ترقی کے ساتھ ہی آپ کو اپنا اختیار قائم کرنے میں مدد کرنے کے ل good یہ اچھا ہے ، جس کی وجہ سے آپ کے نامیاتی ٹریفک میں اضافہ ہوتا ہے ، اندرونی رابطوں کے اضافی مواقع اور بڑے تبادلوں کا سبب بنتا ہے۔

اس بات کو یقینی بنانے میں مدد کے ل these کہ ان ویب پیج ، بلاگ پوسٹس ، لینڈنگ پیجز کو سرچ انجنوں کے ل optim آپٹمائزڈ بنایا گیا ہو ، ان آف پیج اور پیج پر آن لائحہ عمل پر توجہ دیں۔


  • سرچ انجن مارکیٹنگ کا ایک جائزہ
  • سرچ انجن مارکیٹنگ کا ایک جائزہ


SEM ، گوگل جیسے سرچ انجنوں میں بطور معاوضہ اشتہارات کی مدد سے دکھائی دینے کے بارے میں ہے۔ ان اشتہارات کو عام طور پر ادائیگی کے مطابق کلیک اشتہارات یا پی پی سی کہا جاتا ہے۔ کچھ دوسری اصطلاحات جیسے قیمت پر فی کلک اشتہارات (سی پی سی) ، ادا شدہ تلاشی اشتہارات ، یا ادا شدہ تلاشی والے اشتہارات بھی SEM کی وضاحت کرنے کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔


پی پی سی آپ کو متعلقہ اشتہاری کاپی کے ذریعے ممکنہ خریداروں کے ساتھ ساتھ مطلوبہ الفاظ کی نشاندہی کرنے دیتا ہے جو ان کی تلاش کے استفسار پر مبنی ہیں۔ نامیاتی فہرست کے قریب ، پی پی سی اشتہارات عام طور پر ایس ای آر پی ، سرچ انجن کے نتائج والے صفحات میں آتے ہیں۔ اس سے آپ کو آپ کے بلاگ اشاعتوں ، مضامین ، لینڈنگ پیجز ، ویب صفحات اور دیگر بہت کچھ کی نمائش کو فروغ دینے کی سعادت حاصل ہے۔ اگر آپ جدید تکنیکوں اور حکمت عملی سے ناواقف ہیں تو آپ کو پی پی سی مارکیٹنگ ایجنسی کی خدمات حاصل کرنے پر غور کرنا چاہئے۔


SEM حکمت عملی

گوگل ایڈورڈز کو اشتہارات کی میزبانی کرنے کے لئے سب سے عام سرچ انجن پلیٹ فارم کے طور پر پہچانا گیا ہے۔ آپ دوسرے اختیارات جیسے یاہو سرچ اشتہارات یا بنگ اشتہارات پر بھی غور کرسکتے ہیں۔ جس بھی انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی تکنیک پر آپ اپنی محنت سے کمائے ہوئے پیسہ خرچ کرنے کا انتخاب کرتے ہیں ، وہاں کچھ ایسی حکمت عملی ہیں جن پر آپ کو دھیان دینے کی ضرورت ہے اگر آپ SEM میں کامیاب ہونا چاہتے ہیں۔ ذیل میں ان حکمت عملیوں میں سے کچھ ہیں۔


کچھ خاص سامعین کو ذہن میں رکھتے ہوئے اپنی اشتہاری مہمات کو متحرک کریں

  • ہدف مطلوبہ الفاظ کی مختلف حالتوں والے اشتہار گروپ بنائیں
  • ان منتخب کردہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ متعلقہ اشتہاری کاپی تیار کریں
  • اپنا اشتہار بجٹ طے کریں
  • نقش ، کلکس ، اوسط قیمت فی کلکس ، اور سی ٹی سی جیسے میٹریکس کو قریب سے ٹریک کریں (شرح کے ذریعے کلک کریں)

جب بات آتی ہے تو بہت ساری باتیں ہوتی ہیں

انچنگ کے ساتھ ساتھ کامیابی کے ساتھ ایک وعدہ مند ادائیگی کی تلاش میں اشتہاری مہم بھی ، تاہم ، کوئی ایسا شخص جو ابتدائی ہے آپ ان کے ساتھ شروعات کرسکتے ہیں۔ SEM کوششوں کے ساتھ ، آپ اپنی SEO ان پٹ کو زیادہ اہم اور موثر بنانے کے پابند ہیں۔

SEO اور SEM کے درمیان فرق کون سا بہتر ہے؟

بالکل عام دلیل کی طرح ، ایسے لوگ بھی ہیں جو SEO کے ساتھ ہیں جبکہ دوسرے SEM کے لئے ہیں۔ SEO کے جنونی صرف یہ سمجھتے ہیں کہ یہ زیادہ موثر ہے۔ لیکن SEM حامیوں کی رائے مختلف ہے۔ تاہم ، کچھ ماہرین اچھے SEO کو اعلی معیار کے ساتھ SEM حکمت عملی بنانے کی بنیاد سمجھتے ہیں۔ سچ یہ ہے کہ بزنس کی حیثیت سے آپ کی کامیابی کے لئے ان میں سے دو اہم ہیں۔ آپ کو جو بھی B2B ان باؤنڈ مارکیٹنگ کی حکمت عملی استعمال کر رہے ہیں اس کے اجزاء بنانے کی ضرورت ہے۔

نتیجہ اخذ کرنا

آخر میں ، SEM سرچ انجن کی مارکیٹنگ ہے ، جبکہ SEO سرچ انجن کی اصلاح ہے۔ اس پوسٹ کے دوران ، آپ بتاسکتے ہیں کہ صرف ایک پتلی لکیر ان دونوں کو الگ کرتی ہے۔ SEO اچھا ہے۔ SEM بھی اچھا ہے۔ چاہے ایک دوسرے کا سب سیٹ ہو ، آپ کو ان میں سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے ل be جاننے کی ضرورت ہوگی۔ شکر ہے ، اس پوسٹ کو خطاب کیا گیا ہے۔ ایک اور چیز ، جہاں ضروری ہو وہاں یا تو حکمت عملی کا استعمال کرتے وقت جاننے کی کوشش کریں۔ اکیلا ہی آپ کی مارکیٹنگ کی کوششوں میں تمام فرق پیدا کرسکتا ہے۔

لہذا ، اس بلاگ سے سب کی توقع کرتے ہوئے ، میں امید کرتا ہوں کہ آپ کو اس بارے میں اندازہ ہوگا کہ SEO اور SEM کے درمیان کیا فرق ہے۔ اگر آپ کو یہ مضمون پسند ہے تو براہ کرم اسے اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کریں۔

اس کا اشتراک:

ٹویٹر پر شیئر کرنے کے لئے کلک کریں (نئی ونڈو میں کھلتا ہے) فیس بک پر شیئر کرنے کے لئے کلک کریں (نئی ونڈو میں کھلتا ہے) لنکڈین پر شیئر کرنے کے لئے کلک کریں (نئی ونڈو میں کھلتا ہے) ٹمبلر پر شیئر کرنے کے لئے کلک کریں نئی ونڈو میں کھلتا ہے) پنٹیرسٹ پر شیئر کرنے کے لئے کلک کریں (نئی ونڈو میں کھلتا ہے) جیبی پر شیئر کرنے کے لئے کلک کریں (نئی ونڈو میں کھلتا ہے) واٹس ایپ پر شیئر کرنے کے لئے کلک کریں (نئی ونڈو میں کھلتا ہے)

Post a Comment

0 Comments